-
"The Simpsons"59%
-
"Futurama"17%
-
"South Park"9%
-
"Family Guy"7%
-
Anden TV-serie3%
-
Jeg ser ikke tegnefilm2%
-
"Beavis & Butt-Head"2%
-
"Æon Flux"1%
-
"Duckman"0%
-
"The Critic"0%
Stemmer i alt: 1295
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 maniac 21 år siden
Der var engang det var rigtig sjovt, men i den sidste lange tid har der været meget langt mellem nye afsnit der rent faktisk var sjove. Serien kører osse kun i dag fordi FOX vil pumpe francisen maksimalt (ikke at der er noget galt i det fra et økonomisk synspunkt). Serien er selvfølgelig modsat moderen af alle moderne animerede shows, og for det alene fortjener den en stemme.
Men mens FOX lader Simpsons køre endnu fordi de vil slå rekorden for flest afsnit i en serie, lukker de serier gode som family Guy og Futurama, der først rigtigt var ved at finde deres form, og tilsyneladende slet ikke var brændt ud af muligheder, som jeg må tilstå Simpsons efterhånden er.
Forstå mig ret, Simpsons var en vanvittig herlig serie i sin storhedstid IMO. Men som jeg ser det, med gråd i øjnene, er dens storhedstid længe forpasset.
Så min stemme må nødvendigvis falde på Family Guy eller Futurama... Og det bliver futurama, så det stadig lidt er en stemme til Simpsons.
Så nu har jeg tudet færdig ;o)
#22 Morbid 21 år siden
Selvom stemmen faldt på simpsons, elsker jeg virkelig også de andre serier ekstremt meget. Futurama, Family Guy og Invader Zim kommer nok efter Simpsons
#23 berg 21 år siden
http://www.snpp.com/news/dvd.html . Håber ikke at der kommer til at gå over et år igen (som mellem s2 og s3)! Men nu hvor det sidste futurama er smidt ud på DVD, burde Matt Groening få bedre tid til at indtale kommentarspor til Sæson 4, hvilket var et problem ved sæson 3.
Simpsons fik min stemme, da selv det dårligste afsnit slår det bedste af nogen af de andre serier! :)
#24 filmz-Mira 21 år siden
og jeg tvivler på en caveman kan rode sig ud i en date hvor han har for mange ben eller samler på kvindeører...det er lidt sjovere end "heh hehehe fart...heheh"
;)
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
#25 El vez 21 år siden
...det har vel ikke noget at sige om serien er animeret eller ej ?
#26 filmz-Mira 21 år siden
gotta be a guy thing then...
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
#27 maniac 21 år siden
#28 filmz-Choko 21 år siden
#29 chandler75 21 år siden
Jeg husker "The Critic", som jo handler om en filmanmelder, som rigtig morsom - rigtig guf for filmelskere - men det virker som en evighed siden at den blev sendt.
#30 Sealer 21 år siden