• "The Simpsons"
    59%
  • "Futurama"
    17%
  • "South Park"
    9%
  • "Family Guy"
    7%
  • Anden TV-serie
    3%
  • Jeg ser ikke tegnefilm
    2%
  • "Beavis & Butt-Head"
    2%
  • "Æon Flux"
    1%
  • "Duckman"
    0%
  • "The Critic"
    0%

Stemmer i alt: 1295

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-Plimmer 21 år siden

Det blev Simpsons herfra, men i hører ikke et eneste ondt ord om Family Guy eller Futurama fra min side.
Famous last words: What duck?
Gravatar

#12 filmz-Fjolle 21 år siden

Helt klart family guy!
http://www.fjolle.net
Gravatar

#13 coolflash 21 år siden

The Simpsons, Futurama og Family Guy har alle deres plads i mit hjerte. De har hver især nogle kvaliteter der er værd at sætte pris på.

Men min stemme faldt selvf. på Simpsons. Uden den serie vil der ikke have været noget Futurama, og højst sandsynligt heller ik nogen Family Guy. Og i længden synes jeg også at Simpsons besidder den bedste blance mellem crazyness og seriøsitet... Family Guy er bare langt ude (på den fede måde), men man kan godt gå hen og blive lidt immun ved alt for mange afsnit i træk. Lidt det samme med Futurama. Men det er fandeme også den eneste kritik jeg kan give de gude-serier! :D
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Gravatar

#14 McPeter 21 år siden

Futurama helt klart! Bender rulez!

Bite my shiny metal ass!
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#15 filmz-Mira 21 år siden

argh jeg er på den-hader simps, hader bøvhead og co og south park-resten kender jeg ikke...hvordan kan i syntes det er sjovt? *står uforstående*

"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
Gravatar

#16 dyg 21 år siden

#15 - Hvordan kan du synes det ikke er sjovt? :P
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#17 Skovstur 21 år siden

Jeg har altid været utroligt glad for Simpsons og family guy. Futurama havde da sine øjeblikke, men south park er godt nok noget lort syntes meget sjældent at den er sjov. Beavis og Butthead var kun sjove når de kommenterede musik videoer.
-
"I always tell the truth. Even when I lie"
Gravatar

#18 filmz-Mira 21 år siden

#16, drillepind-det er caveman humor-men ok det skal der vel også være nogen der kan lide...

"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
Gravatar

#19 filmz-Luffe- 21 år siden

Simpsons er og bliver det bedste inden for animation. Uden dem så fandtes de fleste af de andre på listen ikke.
Men Family Guy, gør virkelig kunsten efter, dejlig tegnefilm, men kommer aldrig helt op på Simpsons. Men tæt på
Do not trust hope.
It has forsaken these lands
Gravatar

#20 El vez 21 år siden

#18 Er der en der kan lire caveman humor af er det da en af dine favoritter: Jeff fra Coupling! :D

...i rest my case.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: