• "Batman Begins"
    60%
  • "Batman" (1989)
    21%
  • "Batman vender tilbage"
    6%
  • "Batman: The Movie" (1966)
    5%
  • "Batman Forever"
    4%
  • "Batman & Robin"
    3%
  • "Batman: Mask of the Phantasm"
    1%

Stemmer i alt: 2976

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 filmz-fifper 19 år siden

Er næsten lidt skuffet over at der ikke er nogen der nævner Batman the movie(1966). jeg syntes bestemt den slår alle de nye med mange længder... nu kan jeg ikke udtale mig om den nye da jeg ikke har fået den at se endnu. Men den eneste af de "nye" batman film der levede op til mine forventninger var batman(1989). lad os få en masse gadjets der hedder noget med bat- foran og skrevne lydeffekter. Se så har man en film. :-)
Gravatar

#42 Spanner 19 år siden

Batman the movie er efter min mening noget af det tammeste underholdning, der nogensinde er lavet. Det er jo ren camp value - præcis det modsatte af, hvad Batman karakteren indebærer

Så kan man lige så godt nævne Batthumb...

eller vent lidt...
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#43 filmz-frostfang 19 år siden

hvis nogen vil se hvordan DC så på Batman og Superman i 50-60'erne er Superdickery et kig værd. Her har man fundet alverdens underlige forsider, homoseksuelle under (og over)toner, mandschauvinisme og meget andet fra de gamle tegneserier. Der er blandt andet en hel sektion tilegnet at vise hvor led Superman er overfor sine venner (Superman is a dick). Tjek den. Jeg var ved at dø af grin. Ikke for at gøre reklame for andre sites, men syntes bare den var for god til at misse
In each of us, there is evil. Pray HE doesn't find it!
Gravatar

#44 dyg 19 år siden

#41 - Jeg elsker Batman: The Movie. Men selvom den er uendelig sjov, så slår den ikke Burton's og Nolan's Bat-mænd. Stemning, skuespil, historie, directing, osv. Alt i de nye film slår den gamle, lige med undtagelsen af humoren. Den gamle film er jo praktisk talt en parodi på serien, hvilket jeg også synes er fedt.

Når jeg tænker "Bedste Bat-film", så er det ikke kun bedste film i rækken af bat-film, men også hvilken film, der har behandlet Batman-emnet bedst. Og der er det klart Batman Begins, der vinder.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#45 filmz-mallumsk 19 år siden

Selvom Batman begins var rigtig god, så har den ikke den eventyrlige charme som Burton kunne gi, samt musikken! Begins er en god prequal, men hvis laver flere med Bale og genbruge gamle skurke, så tvivler jeg på at de formår at levere det som Jack Nicholson, Danny Devito og Michelle Pfeiffer kunne!
Gravatar

#46 filmz-moonbird 19 år siden

jeg blev nød til at stemme på Batman vender tilbage elsker den film. jeg har bare aldrig rigtigt fattet Batman 1989, og det på trods af jokern er min yngligs tegneserie skurk, han virkede bare ikke så godt, tilgengæld virker pingvin manden i batman vender tilbage enormt godt, selvom han er en af de slags typer der er enormt svære at lave troværdige på spillefilm, det er der ikke særlig mange der kan, hatten af for Burton!. batman og robin er da en ok underholdnings film, resten har jeg ikke lige fået set endu. når jeg ser batman er det på grund af skurkene og den dystre stemning for helten er og bliver en kedelig affære. han snakker aldrig og jeg har ikke set ham smile endu. det skal virke dystert. fint nok, men jeg syntes at det gør sådan at man bare ikke kan komme tæt på hovedpersonnen. han er faktisk ikke en jeg ville falde for i det virkelig live, hørte i det drenge, det hjælper ikke at spille dyster hvis man vil score. så helere spiderman der altid er klar med en sjov bemærkning på læben.
I'm a woman, and i like action films with lots of blood and violence you got a problem with that!?
Gravatar

#47 filmz-moonbird 19 år siden

og foresten jeg er lidt nysgerig hvem er endligt skurken i Batman begins, og fungere han/hun godt?
I'm a woman, and i like action films with lots of blood and violence you got a problem with that!?
Gravatar

#48 Lady Arwen 19 år siden

Blev nødt til at sige Batman Begins har lige været i biografen og se den og den er ret GOD.. Er ikke så vild med de første 2 Batman film af en eller anden grund de er da gode nok men...

Batman Begins er efter min mening god bl.a. fordi den beskriver hvordan Batman egentlig bliver til. Så er der også skuespillerne. Morgan Freeman, Gary Oldman, Michael Caine og Liam Neeson er jo alle fire FANTASTISKE skuespillere.. Dertil kommer Christian Bale som jeg ikke havde forventet meget af men han gør det faktisk ret godt.. Et af de eneste minusser er Katie Holmes som jeg absolut ikke bryder mig om men det er jo bare en lille ting.....
Doctor Who <3
Gravatar

#49 El vez 19 år siden

#47 Det er Scarecrow, men der skal ikke afsløres for meget om skurken før du ser filmen.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#50 The Insider 19 år siden

#6, "det nu efterhånden grinagtige score"? Det er jo ren blasfemi! Hvordan kan du sige det? Det er da stadigvæk Elfmans bedste score til dato, som fortjent skaffede sig 5 ud af 5 mulige stjerner for nylig i Empire's "Classic Scores" rubrik.

Batman (1989) er min favorit. Batman Begins var også glimrende, og det samme gælder Mask of the Phantasm. Og så syntes jeg også Batman Beyond: Return of the Joker var aldeles fremragende, især PG-13 udgaven som er dejlig, dejlig mørk.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: