• "Batman Begins"
    60%
  • "Batman" (1989)
    21%
  • "Batman vender tilbage"
    6%
  • "Batman: The Movie" (1966)
    5%
  • "Batman Forever"
    4%
  • "Batman & Robin"
    3%
  • "Batman: Mask of the Phantasm"
    1%

Stemmer i alt: 2976

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 filmz-grev_michal 19 år siden

min stemme faldte uden nogen rigtig overvejelse på burtons batman anno 1989.

Umiddelbart ville jeg mene batman begins er den dårligste - men batman og robin ligger ret tæt op ad den på top 1 fra bunden.
Gravatar

#32 filmz-frostfang 19 år siden

godt at høre!!
In each of us, there is evil. Pray HE doesn't find it!
Gravatar

#33 e-male 19 år siden

nå, nu har jeg fået set batman begins, og den var skam ikke ringe, men min stemme falder alligevel på "mask of the phantasm".
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#34 mimic 19 år siden

27, har du ik fået banket det ind i hovedet endnu at folk er forskellige og det ik er forkert at der er nogle som bedst kan lide batman og robin!!! Stemte selv på Batman Forever da jeg ik har set begins endnu og batman 1989 er min nummer 2, kan ik rigtig lide Returns da jeg synes at pingvinnen som skurken er for latterlig til en live action film.
Gravatar

#35 e-male 19 år siden

Jo, men du kan jo så betragte det indlæg som MIN egen subjektive holdning.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#36 darkwizat 19 år siden

Mask of the Phantasm har ik fået mange stemmer er lidt bange for at mange ik har set den fordi det er tegnefilm, det er en skam syntes den er bedst da den fortæler meget mere og batman og wayne end nogen anden film, næst kommer batman returns og batman, men hader både forever og batman and robin har dog ik set begins endnu.
Gravatar

#37 filmz-Ronin 19 år siden

Batman Begins er klart den fedeste - den har stemningen, kulisserne og musikken. Den er ikke overgejlet med lilla og grønne farver, store ballon-figurer, musik af Prince og Alicia Silverstone og tilmed heller ikke fyldt med specielt platte one-liners som dem fra Batman og Robin og samtidig har man ikke en Val Kilmer der forsøger at lyde sejere end han er, en George Clooney der render rundt som smilende Batman og en Jim Carrey der ligeså godt kunne rende rundt i Ace Ventura-kluns.
Batman Begins er et orgie i lækre detaljer og godt skuespil for ikke at snakke om gode skuespillere. At det kan stemmes ind som dårligst fatter jeg ikke, men smag og behag - sådan er det jo!:o)
Gravatar

#38 Norrah 19 år siden

Tim Burton/Danny elfman.... tror ikke engang jeg bør sige mere, den kombination og du har en klassiker

#37 Val Kilmer har altså lige Willow i ryggen, så han er i min bog ophøjet, så din menning er mig ligegyldig... forsøger.... tsk tsk... og stemmes ind som dårligst? hvad helvede snakker du om... håber du tænker på enkelte folks stemmer?....

Gravatar

#39 filmz-Ronin 19 år siden

#38 ja, jeg tænker på enkelte folks meninger. Lige nøjagtigt hvad jeg skal bruge din smart-ass bemærkning "så din mening er mig ligegyldig" til, er mig en gåde - den skal nemlig lige nøjagtigt være dig uvedkommende. Min mening har absolut ikke en skid med dig at gøre, så spar mig dine smarte bemærkninger - de kan bruges til ligeså lidt som navlepilleri eller skatteopgørelse - jeg har allerede skrevet smag og behag! At Val Kilmer har lavet Willow er desuden sagen aldeles uvedkommende - det bliver hans Batman-film ikke bedre af, men det betyder ikke at du ikke må mene det.....
Dit indlæg er bare endnu et af slagsen fra små drenge der ikke kan acceptere andres meninger - måske er tiden kommet til at lære det!!
Gravatar

#40 Norrah 19 år siden

#39 næh enlig syntes jeg bare der stod for lidt i mit inlæg, og den kommentar du omtaler er for sjov det er jo ikke fordi jeg mener det for real, selvom jeg er en stor fortaler for Willow.

og enkelte folks stemmer: Du sagde stemmte filmen ind som den dårligste, og det jeg mente var at eftersom man ikke kunne stemme en dårligste og at den jo ligger på en klart første plads, at jeg gerne ville have at du uddybte din forklaring..

desuden var jeg i et lorte humør.....

Skriv ny kommentar: