• "Batman Begins"
    60%
  • "Batman" (1989)
    21%
  • "Batman vender tilbage"
    6%
  • "Batman: The Movie" (1966)
    5%
  • "Batman Forever"
    4%
  • "Batman & Robin"
    3%
  • "Batman: Mask of the Phantasm"
    1%

Stemmer i alt: 2976

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#71 filmz-Bruce 19 år siden

#70 Først når man HAR set den. Jeg holder mig jo af gode grunde udenfor sammenligningen :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#72 evermind 19 år siden

Jeg har svært ved at bestemme mig mellem Batman og Batman Begins, så Batman: Mask of the Phantasm får stemmen, da jeg finder det skammeligt, at så fremragende underholdning kan ligge i bunden af en liste, hvor ovenikøbet både Batman Forever og Batman & Robin optræder... brrr. :S
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#73 El vez 19 år siden

#69 Giv den en chance alligevel brucie :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#74 mr gaijin 19 år siden

Har endelig fået set "Batman Begins", som jeg måtte give min stemme. "Batman Begins" er den bat-film, der klart kommer dybest ind på sine karakterer og deres dilemmaer, og det alene skaber drama nok til at overgå begge Burtons film, som jeg ellers også holder af.

Jeg har endnu ikke set "Batman: Mask of the Phantasm", men efter den massive propaganda i denne tråd må jeg nok hellere give efter og få den set. Måske burde jeg have afholdt med at afgive end stemme, før jeg har fået set denne, men det må jeg begræde til den tid.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#75 filmz-origo 19 år siden

Batman Begins er klart den bedste i mine øjne. Jeg købte for nyligt Burtons 2 på dvd, og jeg må sige, at det var med gensynets glæde. Men. Især Batman fra '89 falmer lidt, og den eller fede stemning fra dengang, er altså ikke den samme i dag. Jack N, er dog stadig virkelig, virkelig sej, som Jokeren.

Batman Returns er bedre end sin forgænger, rent stilmæssigt er den flottere. Så har jeg aldrig været vild med Keatons udgave af Batman. Efter min mening er der for meget kæk-dreng over ham, men han er stadig mile-vidt foran Clooney og Kilmer.

Batman Begins fanger den Batman jeg lærte, at kende i tegneserien. Han er så dyster og intens, at han er lige ved at sprænges. Filmen har givet mig den bedste oplevelse at Batman på film, og nu vil jeg prøve at se om ikke jeg har Batman: Mask of the Phantasm et eller andet sted, for den har jeg ikke set i mange år.
Ignorance is blis...
Gravatar

#76 filmz-Foxen 19 år siden

jeg mener uden tvivel også at begins er den bedste. burtons vertioner er for eventyrlige og både bruce wayne og batman figuerne er ikke noget værd. jeg tror bare ikke på dem... og stemningen i den nye er det bedste jeg længe har oplevet.
Remember Sammy Jenkis
Gravatar

#77 wiseguy 19 år siden

For mit vedkommende deler "Batman Begins" 1.pladsen med "Batman Vender Tilbage".
To vidt forskellige film, med hver deres forcer og svagheder.

Burtons Batman er ok, og de andre kan jeg heldigvis dårligt huske....
(mangler at se Mask of the Phantasm - den står på hylden)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#78 filt 19 år siden

#77, kan du så komme igang! Om 2 timer har du bare at ha' set den!
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#79 filmz-Bruce 19 år siden

Må sige jeg virkelig godt kan li' realismen og detaljerne i den nye Batman Begins og jeg har intet at udsætte på Nolans vision. Men jeg nyder ligeså meget Burtons syrede univers, ihvertfald 1'eren (kan dårligt huske 2'eren) og især Keatons Batman. Keaton var absolut ikke en person, man (jeg) umiddelbart ville kunne se i et Batman kostume, men han er en glimrende skuespiller, som spænder vidt og jeg synes (stadigvæk) han er stinkende hård i det sorte sæt. Glæder mig vildt til den restaurerede 1'er og DTS lydsporet. Og ja, skyd mig, men finder Princes soundtrack lige i øjet til Burtons version.

"Gentlemen...let's broaden our minds...Lawrence!"
Gravatar

#80 filmz-Bruce 19 år siden

Det er overordentligt kompetente specs den kommende anthology får. Damn der bliver smæk for alle pengene af ekstramateriale og god lyd.

DVDAnswers

Skriv ny kommentar: