• The Dark Knight
    67%
  • Batman Begins
    14%
  • Batman
    6%
  • Batman Returns
    5%
  • Jeg bryder mig ikke om Batman
    2%
  • Batman: The Movie (1966)
    1%
  • Batman & Robin
    1%
  • Batman Forever
    1%
  • Batman: Dødsenglen
    1%
  • Batman: Gotham Knight
    1%
  • Anden Bat-film
    0%

Stemmer i alt: 2900

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Guido 14 år siden

vapor (5) skrev:
Denne afstemning giver jo sigselv. Lidt meningsløst...

Det havde været mere relevant at stemme om hvilken film er næstbedst.

Det er jeg, og andre trofaste Batman-fans, da bestemt ikke enig i - hvilket også fremgår af folks kommentarer. The Dark Knight (og Batman begins) var en fin fortolkning af Læderlappen, men den var ikke den bedste IMO. Jeg synes, den mest veludførte og trofaste (med et stænk af KREATIVITET) er fan-filmen "Batman: Dead End", som varer sølle 8 min og kan ses på Youtube. Dens genialitet består først og fremmest i, at den er lavet på et lavt budget og alligevel formår at virke mere reel end de andre Batman-film. Og så kunne ingen andre have formået at presset en lille film om Batman så godt sammen, som de fans, der på mest dedikeret vis gjorde det. Bravo!
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Gravatar

#12 Batsy 14 år siden

11# Dog er det lidt urealstisk batman kæmper mod aliens og predetors. Men fed ide må jeg indrømme :-)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#13 filmz-ab 14 år siden

ahh er det ikke lidt useriøst? Hvorfor bare ikke stemme på den du synes er bedst, uden en masse fordomme? Hvis tdk kan vinde stort, så er det vel fair nok, da den netop regnes af mange for den bedste. Nuvel, TDK får selvfølgelig også min stemme, da den film rummer alt jeg ønsker og forlanger mig og mere til (nu får man sikkert en trist beskyldning tilbage i hovedet for at være en fanboy :-)). Jeg elsker samtidig også Begins, men tdk er liiige den tand bedre, som en large scal/episk film, ifølge mig.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#14 filmz-Utyske 14 år siden

#12 -

Det er dog set i diverse crossover-albums, at Batman kæmper både mod Predators og Aliens.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#15 BN 14 år siden

BN (2) skrev:
Batman: The Movie (1966)

Gad vide om der virkelig var nogen der troede på mig. ;-)

'The Dark Knight' ... men med 'Batman Begins' lige i hælene, fordi det er i denne (altså sidstnævnte), at persongalleriet til begge film etableres og at vi lærer Bruce Wayne at kende, så man er forbundet til karakteren.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#16 NightHawk 14 år siden

"Batman Returns" fik min stemme.

Tim Burton smider alle hæmninger og har lavet en film som inden for superhelte-genren i mine øjne kun er blevet overgået af "Watchmen".

Herlig syret og fandenivolsk.

1. Batman Returns
2. Batman - 1989
3. The Dark Knight
4. Batman Begins
5. Batman - Mask of The Phantasm
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#17 wimmie 14 år siden

Har vi ikke haft denne poll før?

Anyway, stemmen faldt på Batman Returns: Burton, Keaton, Pfeiffer, Walken, DeVito...'nuff said ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#18 MOVIE1000 14 år siden

#17 Det er et godt sykke tid siden, om det var inden The darkn knight udkom kan jeg ikke huske, men der har været en del diskutioner om Batman, så jeg har prøvet foreslå denne poll og det ser ud til at den blev valgt
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#19 BN 14 år siden

MOVIE1000 (18) skrev:
jeg har prøvet foreslå denne poll og det ser ud til at den blev valgt

"Det ser ud til at den blev valgt" ... Såh? Er du sikker på dét? :-D
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#20 MOVIE1000 14 år siden

#19 argh ikke helt, jeg vil gerne spørge publikum :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: