• The Dark Knight
    67%
  • Batman Begins
    14%
  • Batman
    6%
  • Batman Returns
    5%
  • Jeg bryder mig ikke om Batman
    2%
  • Batman: The Movie (1966)
    1%
  • Batman & Robin
    1%
  • Batman Forever
    1%
  • Batman: Dødsenglen
    1%
  • Batman: Gotham Knight
    1%
  • Anden Bat-film
    0%

Stemmer i alt: 2900

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 elwood 14 år siden

Hehe 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#42 filmz-Bruce 14 år siden

danschier.dk (37) skrev:
Og Gotham er ikke stor og lys hvor alt foregår om dagen. Gotham er mørk og indesluttende!

Det er faktisk et rigtig godt argument. Enig i, at det var en super action film TDK, men Gotham var jo netop i Batman Begins blevet portrætteret meget visuelt, hvor vi fik turen med skinnebanen og var nede i underverdenen og endda meget bogstaveligt. Baggyderne om aftenen, bl.a. da familien forlader teateret er også spot on Batman.

Det aspekt er en stor del af et Batman univers og ja, det var sørgeligt fraværende i TDK.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#43 Æsop9000 14 år siden

Min top-3:
* Tim Burtons Batman fra 89
* Batman Begins
* The Dark Knight
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#44 Batsy 14 år siden

37# hehe ja det har du ret i Gotham er det største minus ved the dark knight det var alt for happy, og i batman 1989 er gotham dark, scary. Jo jeg er batman fan og the dark knight er god fordi det har den bedste morderne batman/bruce wayne. Det er god action film jepsen og den god batman film. Tak fordi du rent faktisk fik mig til at indse at Batman 1989 er den bedste vis man tænker på dyster og den slags
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#45 Riqon 14 år siden

danschier.dk (37) skrev:
Og der findes kun en joker! Han spilles af en fyr der hedder Jack!

Gode gamle Jack Ledger.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#46 MOVIE1000 14 år siden

#37 det har ikke noget med at Nolan ikke fatter noget, han har gjort Batman universet moderne, og til sit eget og så er der nogen der synes det er blevet bedre og andre der ikke gør, og Tim Burton lavede bare filmene med hans fortæller stil ligesom Nolan gør med sine Bat-film.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#47 El vez 14 år siden

MasterMorten (30) skrev:
Der er kun 2 gode film i denne poll og det er Batman og Batman Begins og jeg stemte på den sidste.

A wiiitch! Batman: Dødsenglen aka. Mask of the Phantasm er naturligvis den bedste :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#48 Riqon 14 år siden

#42 - For mig var skuffelsen, at Batgrotten var skiftet ud med et stort og meget oplyst rum, selvsagt uden skyggen af flagermus. Men derudover synes jeg da ikke, Gotham var skildret særlig lyst, måske med undtagelse af åbningssekvensen, om end det hele vejen igennem virkede meget moderne storbyagtigt - ingen tilfældige gargoylerstatuer på bygningerne. ;)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#49 elwood 14 år siden

Og skal vi så lige høre det eminente theme til Batman: Mask of the Phantasm

Eller som Shirley Walker ku ha kaldt det min tribute til folkene på WB jeg har arbejdet med 8-)

[url= Mask of the phantasm[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#50 HonoDelLoce 14 år siden

Batman Begins herfra..

Som film i helhed er den mest gennemført.. 90'er-filmene er noget skidt ud over de fleste grænser, og det kan godt være at et par af dem var populære på sin tid, men alderen har ikke været sød ved dem..

The Dark Knight lever i høj grad på en fremragende Ledger-præstation (og den havde også været god uden hans død var indtruffet) og god instruktion, men er ikke på samme niveau som sin forgænger..

66-filmen har jeg ikke set :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: