-
The Dark Knight67%
-
Batman Begins14%
-
Batman6%
-
Batman Returns5%
-
Jeg bryder mig ikke om Batman2%
-
Batman: The Movie (1966)1%
-
Batman & Robin1%
-
Batman Forever1%
-
Batman: Dødsenglen1%
-
Batman: Gotham Knight1%
-
Anden Bat-film0%
Stemmer i alt: 2900
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 Kruse 14 år siden
Efter min mening er "The Dark Knight" også den bedste Batman-film(på andre dage havde jeg måske valgt Batman Begins), men da jeg ved at den vinder, ville jeg hellere støtte en film jeg finder underholdende, fordi at det er den sjoveste ufrivillige komedie, næst efter Steel selvfølgelig ;)
Du har måske heller aldrig stemt på en anden film end din egentlige favorit, fordi at du synes at den er undervurderet? Udover det så synes jeg generelt at disse polls generelt er for useriøse, da det for det meste altid vil være den nyeste og størst indtjenene film som er vinderen. Og er filmene ældre en 90'erne eller 80'erne, vil muligheden "Hvem er [indsæt instruktørnavn]?" næsten altid vinde.
Så ja, jeg lavede lidt sjov, og jeg beklager at du tog det som en fornærmelse.
#32 Twister 14 år siden
Amen to that! Batman (1989) får også min stemme. EMINENT film på alle punkter efter min mening.
#33 Twister 14 år siden
http://thatguywiththeglasses.com/videolinks/thatgu...
Batman (1989) VS The Dark Knight
I sandhed nogle gode observationer han får gjort sig om de to film i denne "anmeldelse". Jeg er faktisk enig med ham i 90% af det han siger.
#34 Riqon 14 år siden
Ja, for vi er jo alle enige om, at Batman Begins er den bedste (med The Dark Knight lige i hælene).
#35 Collateral 14 år siden
#36 Kiksmann 14 år siden
Lige min tanke :)
Nå, men jeg har været Bat turen igennem, og Batman returns er klart den bedste der er lige nu. Bevares TDK er skam en meget god Batfilm, men efter at have set den 2 gange, holder den altså ikke så godt som Burtun's gør.
#37 danschier.dk 14 år siden
EPH333 jeg elsker dit profilbillede, og jeg elsker din unge naivitet, men Batman-fan...
The Dark Knight er en fantastisk actionfilm, men en elendig Batman-film. Tim Burton fattede det som Nolan aldrig har forstået. Et Batman-univers skal være tredelt (og alle tre dele skal vægte lige meget). 1) Batman-figuren, 2) Skurken og 3) Gotham. Og Gotham er ikke stor og lys hvor alt foregår om dagen. Gotham er mørk og indesluttende!
Det forstod Burton, det glemte Nolan! Læs tegneserierne så vil du forstå.
Og der findes kun en joker! Han spilles af en fyr der hedder Jack!
Og Batman mod Alien...
#38 filmz-Narniabæver2010 14 år siden
Bagefter den nostalgiske 1966 film!
#39 elwood 14 år siden
Not agree
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#40 filmz-Utyske 14 år siden
Fixed!