• The Dark Knight
    67%
  • Batman Begins
    14%
  • Batman
    6%
  • Batman Returns
    5%
  • Jeg bryder mig ikke om Batman
    2%
  • Batman: The Movie (1966)
    1%
  • Batman & Robin
    1%
  • Batman Forever
    1%
  • Batman: Dødsenglen
    1%
  • Batman: Gotham Knight
    1%
  • Anden Bat-film
    0%

Stemmer i alt: 2900

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Kruse 14 år siden

#13: Så BN må gerne lave lidt sjov, fordi at du ved at han elsker The Dark Knight, men jeg må ikke fordi at jeg ikke elsker den ligeså meget som dig? Du er godt nok nærtagende somme tider når det kommer til "The Dark Knight".

Efter min mening er "The Dark Knight" også den bedste Batman-film(på andre dage havde jeg måske valgt Batman Begins), men da jeg ved at den vinder, ville jeg hellere støtte en film jeg finder underholdende, fordi at det er den sjoveste ufrivillige komedie, næst efter Steel selvfølgelig ;)

Du har måske heller aldrig stemt på en anden film end din egentlige favorit, fordi at du synes at den er undervurderet? Udover det så synes jeg generelt at disse polls generelt er for useriøse, da det for det meste altid vil være den nyeste og størst indtjenene film som er vinderen. Og er filmene ældre en 90'erne eller 80'erne, vil muligheden "Hvem er [indsæt instruktørnavn]?" næsten altid vinde.

Så ja, jeg lavede lidt sjov, og jeg beklager at du tog det som en fornærmelse.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#32 Twister 14 år siden

Mekhlin (4) skrev:
Batman (1989)

Den har den perfekte dystre stemning og Jack Nicholson er cool som Jokeren.

Amen to that! Batman (1989) får også min stemme. EMINENT film på alle punkter efter min mening.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#33 Twister 14 år siden

Nostalgia Critic har det perfekte svar til denne poll

http://thatguywiththeglasses.com/videolinks/thatgu...

Batman (1989) VS The Dark Knight
I sandhed nogle gode observationer han får gjort sig om de to film i denne "anmeldelse". Jeg er faktisk enig med ham i 90% af det han siger.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#34 Riqon 14 år siden

vapor (5) skrev:
Denne afstemning giver jo sigselv. Lidt meningsløst...

Ja, for vi er jo alle enige om, at Batman Begins er den bedste (med The Dark Knight lige i hælene).
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#35 Collateral 14 år siden

#33: NC ftw!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#36 Kiksmann 14 år siden

wimmie (17) skrev:
Har vi ikke haft denne poll før?

Lige min tanke :)

Nå, men jeg har været Bat turen igennem, og Batman returns er klart den bedste der er lige nu. Bevares TDK er skam en meget god Batfilm, men efter at have set den 2 gange, holder den altså ikke så godt som Burtun's gør.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#37 danschier.dk 14 år siden

EPH333 (1) skrev:
stemte The Dark Knight den har alt hvad en batman fan forlanger :-)

EPH333 (12) skrev:
11# Dog er det lidt urealstisk batman kæmper mod aliens og predetors. Men fed ide må jeg indrømme :-)

EPH333 jeg elsker dit profilbillede, og jeg elsker din unge naivitet, men Batman-fan...

The Dark Knight er en fantastisk actionfilm, men en elendig Batman-film. Tim Burton fattede det som Nolan aldrig har forstået. Et Batman-univers skal være tredelt (og alle tre dele skal vægte lige meget). 1) Batman-figuren, 2) Skurken og 3) Gotham. Og Gotham er ikke stor og lys hvor alt foregår om dagen. Gotham er mørk og indesluttende!
Det forstod Burton, det glemte Nolan! Læs tegneserierne så vil du forstå.

Og der findes kun en joker! Han spilles af en fyr der hedder Jack!

Og Batman mod Alien...
Gravatar

#38 filmz-Narniabæver2010 14 år siden

The Dark Knight styrer!

Bagefter den nostalgiske 1966 film!
Gravatar

#39 elwood 14 år siden

Og der findes kun en joker! Han spilles af en fyr der hedder Jack!

Not agree

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#40 filmz-Utyske 14 år siden

danschier.dk (37) skrev:
Og der findes kun en joker! Han spilles af en fyr der hedder Jack Mark!

Fixed!
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: