-
The Matrix Reloaded14%
-
Bjergkøbing Grand Prix11%
-
Ronin10%
-
The Fast and the Furious9%
-
Gone in Sixty Seconds9%
-
The Blues Brothers8%
-
Terminator 2: Judgement Day8%
-
The Bourne Ultimatum7%
-
Death Proof7%
-
Bullitt5%
-
Anden biljagt5%
-
The French Connection4%
-
The Rock2%
-
Mad Max 2: The Road Warrior1%
Stemmer i alt: 1494
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 filmz-ab 15 år siden
Jeg elsker en god biljagt og har set de fleste. Den bedste for mig er den i Bad Boys 2, den på broen, hvor de kaster med biler. Det er den vildeste jeg har set, og ærgerligt den slet ikke er med her?? Ellers er der den i T2, T3, og i et par stykker i Bourne film.
#42 Thomsen 15 år siden
I lyset af tidligere afstemninger, så kan jeg da forestille mig, at en hel del af dem ville have stemt "Hvad er French Connection?", hvis de havde muligheden.
Nå, nu må I ha' mig undskyldt, jeg vil lige smutte ud i køkkenet og skylle de sure rønnebær ned med en café latte.
#43 filmz-Bruce 15 år siden
[url=
Og så er Chi Mai scoret suverænt!
#44 BN 15 år siden
Tak fordi vi andre også måtte se klippet. Jeg så 'Le professionnel' i biografen i sin tid og følte mig godt underholdt ...... dengang. Idag synes jeg, filmen er en noget tam affære, og det gælder også denne biljagt, som jeg synes er blottet for spænding. Måske er det fordi jeg ikke synes, at hylende dæk og lyden af bilmotor i sig selv er spændings-skabende, og så virker måden det er filmet på også sådan lidt distancerende - jeg synes ikke, man føler sig placeret midt i begivenhedernes centrum ligesom f.eks. i 'The French Connection', 'Ronin' og 'The Bourne Supremacy'.
#45 Antlion 15 år siden
Lige præcis, Morricone skuffer aldrig! "Le Vent, Le Cri" er også fantastisk komponeret!
#46 wiseguy 15 år siden
#47 filmz-Bruce 15 år siden
#48 duuk74 15 år siden
#49 BN 15 år siden
Bortset fra det, så HAR kejseren tøj på .... i MIN verden altså. hehe
#50 The Baptizer 15 år siden
Biljagten med Nightrider i starten af den første Mad Max topper også biljagt hitlisten.