-
Går ikke i biografen i København45%
-
Imperial33%
-
Cinemaxx10%
-
Empire5%
-
Palads3%
-
Anden biograf1%
-
Grand1%
-
Metropol1%
-
Dagmar1%
-
Cinemateket1%
Stemmer i alt: 1418
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#51 dyg 18 år siden
#52 dolphinfriendly 18 år siden
Sjældent jeg er i andre biografer end Cinemateket, da jeg ellers foretrækker at købe filmene i stedet og se dem i min egen "bio". 35,- per billet er dog vildt billigt og der er et super udvalg af filmperler og derudover en masse spændende arrangementer og forelæsninger, hvilket gør stedet helt unikt. Desuden er det muligt at se alverdens film fra deres videotek, hvilket er genialt op til en filmhistorie eksamen :). Dog er kvaliteten af filmene (i selve biografen) nogle gange så ringe, at man ville ønske man var blevet hjemme i stedet, hvilket er synd og skam.
Imperial er en fremragende biograf og klart den bedste ret teknisk, men når det koster 120,- pr. billet kan kun fribilletter lokke mig derind - og evt. en digial fremvisning af "The Good, The Bad And The Ugly"!
Empire er i mine øjne den bedste i byen. Hyggelig, elegant, rimeligt bredt udvalg af film, relativt ok billetpriser (sammenlignet med eks. Imperial), og så er der intet i vejen ret teknisk - plus sæderne er fremragende. I det hele taget emmer stedet af god stemning.
Værste biograf i byen er uden sammenligning Palads. Alt for tit er der bøvl med teknikken, udvalget er udelukkende mainstream og priser er heller ikke fornuftige. Værst er dog biografgængerne derinde. Jeg har været ude for at diverse grupper af unge provokerer og irriterer, ofte meget højtrøstende og helt igennem tåbeligt. Desuden er det børnefamiliernes paradis, hvor unger konstant hyler op...hold jer væk herfra.
#53 filmz-Bruce 18 år siden
#52 Ja, jeg går aldrig i Palads mere. Hvis jeg vil til Hizb-ut-Tahrir forsamling, så skal jeg nok gå frivilligt. No offense, men de to gange jeg har været der indenfor sidste år, blev folk generet af et ... etnisk mindretal.
#54 filmz-Kaffekongen 18 år siden
#52 Husest bio koster ofte 40 kr for 2 film, så det er ikke fordi det er så dyrt.
#48 klar besked ! hvis du syntes det er så fedt, kan du jo bare undgå de andre steder
Hail to the King, baby! -Ash
billed af dvd-samling: http://www.absolute.cc/_borders/23_20a.jpg
#55 filmz-Kaffekongen 18 år siden
Hail to the King, baby! -Ash
billed af dvd-samling: http://www.absolute.cc/_borders/23_20a.jpg
#56 dolphinfriendly 18 år siden
#54 Enig mht. Huset, der er mange gode fremvisninger dernede og det er skam billigt. Gloria er også et ganske fint sted, specielt hvis man får lyst til nogle af de virkeligt skæve film :).
#57 filmz-kaotmus 18 år siden
Jeg må være heldig for jeg er aldrig rendt ind i Indre Missionsk festival i Imperial :-)
#58 davenport 18 år siden
#59 filmz-Bruce 18 år siden
Hvilket desværre siger meget om den tid vi lever i, den elendige moral og vore værdier.
#57 Tja, jeg kan ikke lade være med at have den fornemmelse, at man opfører sig som man gør pga. raceforskellen. Og derved sagt, at det er de indfødte danskere, som skal kanøfles. Den fornemmelse har jeg også med Hizb-ut-tahrir, fordi de ikke respekterer danskerne.
Jeg tror du får svært ved at finde en større indremissionsk forsamling som, uanset deres holdninger, har til hensigt at genere andre.
#60 filmz-kaotmus 18 år siden