• "Star Wars: Episode III"
    20%
  • "Sin City"
    19%
  • "Batman Begins"
    14%
  • "King Kong"
    10%
  • "Der Untergang"
    8%
  • "Flammernes pokal"
    7%
  • Anden film
    4%
  • "Narnia"
    3%
  • "Million Dollar Baby"
    3%
  • "Crash"
    3%
  • "Adams æbler"
    2%
  • "Brokeback Mountain"
    2%
  • "War of the Worlds"
    2%
  • "History of Violence"
    1%
  • "Sideways"
    1%
  • "Cinderella Man"
    0%

Stemmer i alt: 2856

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#61 mimic 18 år siden

54 #Det kan også være din smag blot ikke er til de film og du klarer dig fint alligevel :) Jeg synes selv SW3 og Batman var gode action film, men ikke noget jeg danser nøgen over. #

Det de fleste herinde vel nok også glade for du ik gør :)

Nå men til topic, stemte selv sw 3, da bare alt ved den bio forestilling var i top og specielt, og som man ik oplever hvert år plus filmen også var fed.
Gravatar

#62 filmz-unlimited 18 år siden

Stemte på Narnia, efterfulgt af blandt andet King Kong. Dog synes jeg at Narnia er skabt så flot og er blevet et helt mesterværk. Aldrig før har jeg set så flotte effekter i en film, og så er børneskuespillerne helt utroligt gode. Denne film genfortæller Narnia-universet på en så god måde, at jeg næsten dristes til at sige at den er lige så god som bogen - og der skal noget til :D
Gravatar

#63 Michael Andersen 18 år siden

Stemte på den herlige "Sideways", men "Der Untergang" var den bedste biografoplevelse.

Det er egentligt lidt skræmmende hvor få originale film (i den forstand at de hverken er en forløber/efterløber, genindspilning, baseret på tidligere udgivet materiale etc.) der er blandt årets bedste på listen. 2 film; "Crash" og "Adams æbler" er nye værker eller kun 1 ½ hvis "Adams æbler" tælles som en moderne version af Jobs bog :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#64 filmz-mHalsted 18 år siden

Det var et svært valg mellem SW Episode III og Batman Begins men det blev SW Episode III pga. sagaens fremragende slutning, hvor Hayden endelig viser bare lidt godt skuespil dog stadig kun i små glimt ;)

Paddehatteskyer pynter og skaber en frisk stemning! Faktum!
Gravatar

#65 filmz-æsop 18 år siden

Star Wars, episode III The Revenge of the SITH
muhahahaha
No Luke, I am your father
Darth Vader
Gravatar

#66 filmz-sniper@dk 18 år siden

Der Untergang efterfulgt af Million Dollar Baby
Gravatar

#67 filmz-sniper@dk 18 år siden

det blev SW Episode III pga. sagaens fremragende slutning, hvor Hayden endelig viser bare lidt godt skuespil dog stadig kun i små glimt ;)

Der må jeg have blinket - en Playmobile figur kunne have gjort det lige så godt.
Gravatar

#68 Bohemian 18 år siden

The king is Kong!

Han fik stemmen stærkt efterfulgt af Nolan's Batman!
Free in serenity.
Gravatar

#69 filmz-the lord sauron 18 år siden

jeg stemte harry potter 4 tæt forfuldt af episode 3
Gravatar

#70 Vestas 18 år siden

Der Untergang - keine Frage...
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman

Skriv ny kommentar: