-
"Star Wars: Episode III"20%
-
"Sin City"19%
-
"Batman Begins"14%
-
"King Kong"10%
-
"Der Untergang"8%
-
"Flammernes pokal"7%
-
Anden film4%
-
"Narnia"3%
-
"Million Dollar Baby"3%
-
"Crash"3%
-
"Adams æbler"2%
-
"Brokeback Mountain"2%
-
"War of the Worlds"2%
-
"History of Violence"1%
-
"Sideways"1%
-
"Cinderella Man"0%
Stemmer i alt: 2856
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#81 mini_jette 18 år siden
Åh åh, du tog mig vist lidt på sengen der... Hvad en 'Hard Core' fan er er ret svært at definere... Og det er sikkert en ting der varierer meget fra person til person. Jeg kan ikke forklare det så det er 100% klart hvad jeg mener (og tro mig jeg har prøvet længe nu)... Men det er vel en det er vel en fan der tager tingene lidt længere end en der bare går i biografen og nyder filmen... En der tager sig tid til at sætte sig yderligere ind i personerne og universet... Noget i den stil, tror jeg!? Men der er naturligvis en MASSE undtagelser osv så det er ikke så ensidigt...
Enig... Det lød faktisk ret arogant det jeg fik sagt tidligere... Men på den anden side siger jeg jo heller ikke jeg med djævlens vold og magt er imod den liste der bliver stillet op! Jeg er helt med på at folk har forskellige meninger. Og som sådan må du vel også bare respektere mine holdninger lige så vel som jeg respekterer dine...
- Er du sikker på at jeg er den eneste der opfører mig bare lidt arogant??? Og måske er du ikke den fremmeste fortaler for respekt overfor andres holdninger når du lukker sådan noget ud... Jeg forstod Pulp Fiction udemærket... Jeg kan bare ikke lide den...
#82 ks 18 år siden
#83 filmz-jfk 18 år siden
jo jeg er skam arrogant - men jeg er selvbevidst om det (se mit citat i bunden a denne kommmentar)
Min selvbeviste arrogante kommentar om dig blev fremprovokeret af dig, da du ikke mente at visse film ikke skulle være på listen, selvom halvdelen af denne side havde stemt på den.
:)
#84 filmz-Kadann 18 år siden
Skal vi nu ikke liiige.. "Pulp Fiction" er da en ganske ok film, personligt er jeg blevet træt af den, men lad os være realistiske. Der er altså ikke meget at forstå i den film og den sædvanlige "du forstår den ikke" skal bruges lidt med omtanke. :)
Jeg kunne gå med til det, hvis vi talte om en eller anden underlig kunstfilm eller måske endda en film af David Lynch, men "Pulp Fiction"? Hvis man ikke forstår den, så må man operere på niveau med et 4-årigt barn, da alt jo er skåret ud i tommetyk pap. :)
#85 filmz-Bruce 18 år siden
#86 BN 18 år siden
Jeg selv definerer en hard core-fan som en der har mindst 2-3 af de følgende kendetegn:
- køber også alle de der bøger og hæfter, der brygger videre på historien i Star Wars
- skriger efter en fortsættelse i form af Episode 7, 8 og 9
- vil også se Star Wars som tv-serie (bvadr!)
- går vældigt op i alle de der Star Wars-produkter der findes (dukker, legetøj, t-shirts o.s.v.) og samler på flere af dem
- klæder sig ud i Star Wars-dragt (f.eks. når filmene har haft premiere) og leger rollerne sammen med andre
- tillægger filmen enten stor politisk eller religiøs dybde
- besøger fan-hjemmesider dagligt eller ugentligt
- spekulerer i hvordan Lucas KUNNE HAVE lavet de tre prequels og udtænker/nedskriver alle mulige alternative historier, som man forelægger enten andre fans eller ligefrem prøver at sende til George Lucas selv (det samme ses i tilfældet med de fra Lucas' side ikke-planlagte episode 7, 8 og 9)
- skælder Lucas ud på voldsommeste vis og kalder ham "luder", "sindssyg" og det der er værre, fordi han har lavet visuelle og tekniske ændringer i Episode 4, 5 og 6 (her inkluderer jeg ikke dem der bare stille og roligt kritiserer ændringerne)
- kun har noget imod de tre prequels, fordi de - som det påstås - ikke ligner de gamle film nok, fordi de ikke har en Han Solo med, og fordi man ikke straks ser den mørke maskebekædte Darth Vader gå rundt og være ond og slå folk ihjel (filmene skal tilsyneladende helst bare være en ren gentagelse af de gamle film)
- kalder folk, der holder meget af de tre prequels, for "Lucas' bodyguards", "hard core-fans", "teenagere" (også hvis man er fra 30-50 år gammel!), "nogle der ikke har forstand på film" og "nogle der er for nemme at imponere med al de computerskabte effekter" (selvom det f.eks. for mig helt klart er afviklingen af historen der tæller) ... o.s.v.
..... jeg selv beskæftiger med kun med filmene, som er supergod underholdning (og ikke andet eller mere) - alle de der udenoms-ting gider jeg ikke have noget med at gøre.
Og Star wars er i øvrigt ikke nr. 1. på min top ti-liste. Det er Ringenes Herre-trilogien.
#87 filmz-Kadann 18 år siden
Din definition på en hardcore fan er godt nok bred.. mon ikke at langt over halvdelen af alle der har set alle seks film falder under den definition?
#88 filmz-Bruce 18 år siden
Dvs. nu er jeg holdt op med at sige ***** om Lucas, for ham har jeg glemt. Nu har jeg Mal og Mal skyder først!
#89 filmz-Kadann 18 år siden
Det er heller ikke alle krav der skal opfyldes, kun 2-3 af dem, hvilket så også gør dig til hardcore fan. ;)
Personligt kan jeg kun tilslutte mig 2-3 af punkter også. Jeg ejer godt nok nogle tegneserier og bøger, samt noget legetøj, men jeg skulle godt nok have mange penge for at eje ALT der er udgivet nogensinde. :)
#90 filmz-Bruce 18 år siden
Næ, gi' mig en limited edition af Deadwood, med et par lange brugte Swearengen underhylere og en pissepotte. Se DET er hardcore ;)