-
"Star Wars: Episode III"20%
-
"Sin City"19%
-
"Batman Begins"14%
-
"King Kong"10%
-
"Der Untergang"8%
-
"Flammernes pokal"7%
-
Anden film4%
-
"Narnia"3%
-
"Million Dollar Baby"3%
-
"Crash"3%
-
"Adams æbler"2%
-
"Brokeback Mountain"2%
-
"War of the Worlds"2%
-
"History of Violence"1%
-
"Sideways"1%
-
"Cinderella Man"0%
Stemmer i alt: 2856
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#91 filmz-jfk 18 år siden
jeg derimod har meget få dårlige ting at sige om Tarantino og hans postmoderne film
#92 mr gaijin 18 år siden
Ud fra disse polls var det nok "War of the Worlds", "Fantastic Four" og "Hitchhikers guide", der skuffede mest i forhold til forventningerne, mens "Der Untergang" må siges at være den største overraskelse i år med "Crash" lige i hælene.
#93 hey now 18 år siden
HAHA! det er sgu go humor, at være så selvfed på så lam en måde. Det var dagens grin :-)
#94 filmz-Foxen 18 år siden
mit valg faldt på batman
#95 filmz-a-made 18 år siden
Det skal dog siges at jeg fandt de sidste 15 min. nostalgisk og emotionelt stærke.
Den tematiske top har Batman Begins absolut taget men filmisk skete der det samme med den som der gjorde med Star Wars børnene skulle kunne se den så der kunne sælges flere Happy Meals og plasticfigurer. Chris Nolan er et geni men Warner Bros. lavede gjorde ikke brug af andet end hans navn og hans formaidlings talent til skuespillerne.
Der mangler stadig raseri og uhyggelig splittelse mellem to personer, desuden forekommmer Bruce Wayne alt for afbalanceret i sit "normale" liv. Men igen: Hele familien skal jo ha en go tur. derfor fik vi også katie Holmes med for at udvide det stereotype præg der hører "de unge selvsikre kvindelig teenageidoler i alvorlig film til". Fuck kunst, så længe vi hygger os.
Derfor stemte jeg på Sin City som var en solid og interessant Film Noir opstandselse og en slot Frank Miller hyldest plottet var relativt uinteressant men stenningen var rigtig til denne slags film.
skål
#96 Kram 18 år siden
Helt klart Sin City, en af de bedste film nogensinde, alle de nye Star Wars "episoder" er 'bare' star wars. Ikke noget fantastisk som de gamle klassikere. Sin City der imod var et frisk pust i en ellers så død biograf verden, fantastisk film, helt klart min personlige all-time favorit.
If winning isn't everything, why do they keep score?
#97 filmz-belli 18 år siden
#98 filmz-stoney joe 18 år siden
Der untergang for sure. Utrolig stærk film, og rigtigt gennemført, alt i den film tilførte til "the experience", supergodt.. yessir
#99 dolphinfriendly 18 år siden
Naturligvis en smagssag og heller ikke for at punke nogen herinde - men jeg synes absolut der er andre film på listen der gav mig en langt bedre oplevelse - også de eftertænksomme af slagsen, efter man forlod biografen. Specielt "Der Untergang", "Brokeback Mountain" og "A History of Violence" (som min stemme faldt på). Ved SW3 daskede jeg ligegyldigt ud ad Empire og talte om andre gode film med mine venner, der heller ikke var imponerede.
#100 filmz-mader 18 år siden