37%
  • Inglourious Basterds
    10%
  • Watchmen
    8%
  • District 9
    6%
  • Star Trek
    5%
  • Anden film
    4%
  • Mænd der hader kvinder
    3%
  • Slumdog Millionaire
    3%
  • Twilight
    3%
  • Harry Potter og halvblodsprinsen
    3%
  • Gran Torino
    3%
  • Op
    3%
  • Antichrist
    3%
  • The Wrestler
    2%
  • Sherlock Holmes
    2%
  • Terminator Salvation
    2%
  • Paranormal Activity
    1%
  • Brüno
    1%
  • A Serious Man
    1%
  • Waltz with Bashir
    0%
  • Doubt
    0%

Stemmer i alt: 2793

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 JannikAnd 14 år siden

"Avatar" vil jeg betegne som en større oplevelse end film. "Antichrist" vinder i min bog indtil videre.

Men jeg mangler Hanekes palme-vinder "Das Weisse Band", Claire Denis' "White Materiel", ming-liangs "Visage", Jarmusch' "The Limits of Control" og ikke mindst Resnais' "Les herbes folles", før jeg kan træffe et egentligt valg.
Gravatar

#42 Adagio 14 år siden

Af top filmene her nu har jeg følgende at sige:

Avatar - Kender intet til filmen andet end at den indeholder mange blå folk. Det syntes jeg har afskrækket mig fra at læse om hvad filmen handler om

Inglourious Basterds - Er på min "To watch" liste

Watchmen - Samme som IB, mangler lige tid til at se den

District 9 - Kender ikke, men hurtig kik på imdb, så lyder det til at jeg hellere må se den

Star Trek - You need to put a gun to my head, to make me watch it

Slumdog Millionaire - Ikke lige min type film, so I'll pass

Ud fra de nævnte film må jeg desværre vælge Terminator, selvom den ikke var vildt god. Har kun set tre film fra listen, og der kommer Paranormal Activity til at ligge på bunden... tror det er den værste (mest søvndyssende) film jeg har set i det her årti. Jeg syntes det har været et kedeligt år hvad angår film
Gravatar

#43 MTK 14 år siden

Eh Avatar? Nu må i lige tage jer sammen.
Gravatar

#44 Åkepool 14 år siden

#43 - Det er det vi har gjort ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#45 filmkorn.dk 14 år siden

[Indhold slettet af Red.]
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#46 filmkorn.dk 14 år siden

#45 Bevares, jeres eksistensgrundlag var lige ved at forsvinde der hva'?! ;-) mu ha ha ha

Skal aldrig ske igen :)
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#47 filmz-Bruce 14 år siden

1) Gamer
2) Transformers 2
3) Terminator Salvation
4) 2012
5) GI Joe
6) Dragonball Evolution
7) Fame
8) G-Force
9) Hannah Montana The Movie
10) Das weisse Band
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#48 moulder666 14 år siden

#47 Er helt enig med din liste, lige bortset fra den der "Das Weisse Band" - den lyder lidt café latte-agtig! :P
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#49 filmz-Bruce 14 år siden

#48 Synes lige der skulle snige sig et og andet med, som signalerede diversitet. Filmen er jo noget pretentiøst lort og så sælger den dårligere end Avatar.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#50 moulder666 14 år siden

#49 Ah - godt tænkt! "Nu narrer jeg de kulturnørder til at tro, at jeg også gider se deres møg!" Eminent, Bruce, eminent!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Skriv ny kommentar: