37%
  • Inglourious Basterds
    10%
  • Watchmen
    8%
  • District 9
    6%
  • Star Trek
    5%
  • Anden film
    4%
  • Mænd der hader kvinder
    3%
  • Slumdog Millionaire
    3%
  • Twilight
    3%
  • Harry Potter og halvblodsprinsen
    3%
  • Gran Torino
    3%
  • Op
    3%
  • Antichrist
    3%
  • The Wrestler
    2%
  • Sherlock Holmes
    2%
  • Terminator Salvation
    2%
  • Paranormal Activity
    1%
  • Brüno
    1%
  • A Serious Man
    1%
  • Waltz with Bashir
    0%
  • Doubt
    0%

Stemmer i alt: 2793

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Twister 14 år siden

"Watchmen" får min stemme grundet dens fantastiske visuelle side, flotte cinematografi, interessante tematik samt de gode præstationer af skuespillerne . "Antichrist" kommer lige efter.

overvejede "Avatar", men kun pga 3D-effekterne. Grundet de mange klichéer og det uorginale og forudsigelige plot får filmen altså ikke min stemme, da det visuelle, for mig, ikke er nok alene.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#12 wimmie 14 år siden

Har ikke set mange film i bio i år, så stemmen går til Slumdog Millionaire - med The Imaginarium of Dr. Parnassus og Sherlock Holmes i hælene ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#13 Nicki52 14 år siden

Af dem jeg har set, er Watchmen bedst. Glæder mig til at se hele listen, men ser nok ikke Avatar. Men er Mænd der hader kvinder ikke fra 2008?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#14 fazz 14 år siden

Uha det er hard og vælge imellem Inglourious Basterds eller The Wrestler stemmen gik dog til Inglourious.

Fatter ikke Avatar ligger nr. 1...
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#15 PredatorX 14 år siden

A.V.A.T.A.R
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#16 KVASAR 14 år siden

A.V.A.T.A.R

AVATAR A James Cameron Film - Total $2.782.206.970 Worldwide
Gravatar

#17 mr gaijin 14 år siden

Satte mit klik ved "Antrichrist". Men "Waltz with Bashir" fortjener flere stemmer. Der er nok ikke så mange, der har set den.

Det bliver selvfølgelig "Avatar" i denne poll, og det er skam også fint. Den er helt klart den bedste mainstream-film i år. Laaangt bedre end "Transformers 2", som nok er det tætteste sammenligningsgrundlag i år.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#18 MOVIE1000 14 år siden

Mænd der hader kvinder :)

jeg har ikke set Avatar og jeg har også kun set Mænd der hader kvinder og Harry Potter og halvblodsprinsen i biografen så det blev Mænd der hader kvinder
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#19 Kyllingebenet 14 år siden

Star Trek var for mig årets bedste bio-oplevelse, fordi jeg var inde og se den med min mor på 64 år. Hun er gammel Star Trek fan og hun synes at det var en fed oplevelse - vi havde en kanon dag! :)
Gravatar

#20 Ericmase 14 år siden

"AVATAR"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: