• "The Man with the Golden Gun"
    21%
  • "Octopussy"
    16%
  • Har ikke set nogen af de nævnte
    12%
  • "The Spy Who Loved Me"
    11%
  • "Moonraker"
    11%
  • "Live and Let Die"
    11%
  • "For Your Eyes Only"
    10%
  • "A View to a Kill"
    9%

Stemmer i alt: 777

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

#11 18 år siden

The spy Who Fucked Me.

Jeg må vist have pudset krystalkuglen:
http://www.filmz.dk/forum/item/21578/#first (#30)

#12 18 år siden

Endnu en gang er jeg overrasket over, hvor mange, der ikke hare set nogen af dem. I'm an oooold man!

#13 18 år siden

#10:

Hvor er "James Bond-film siger mig ikke noget" muligheden? Afstemninger skal være nuancerede - lær det nu...

Øh, hvis du stemmer "Har ikke set nogen af de nævnte" må man vel gå ud fra, at det er fordi James Bond ikke har din store interesse. Og nu er det jo en poll, hvor man prøver at kåre bedste Bond-film, og ikke en Bond popularity contest.

Der kan jo heller ikke være en svarmulighed for enhver bruger, vel?

"Har ikke set dem, men vil snart gøre det"
"Jeg ser dem, hvis de kommer i tv"
"Jeg ser dem, hvis jeg får dem som gave"
"James Bond siger mig ikke noget"
"James Bond siger mig ikke ret meget, men dog lidt"
"Jeg har set en del Bond-film, men ikke nogen af de nævnte"
"Jeg synes de er lige gode"
"Jeg synes de er lige dårlige"
"Jeg kan ikke bestemme mig"

Go figure...
Gravatar

#14 dolphinfriendly 18 år siden

Måske kunne du vælge selv at være nuanceret og undgå en poll om Bond film, eftersom de ikke siger dig noget. :)

"The Man With The Golden Gun" er klart Moore favoritten i min bog, duellen til sidste er klasse.

5/6

#15 18 år siden

14: You spoke my mind, jeg formulerede det blot lidt anderledes :-)

Golden Gun: Det er lidt trist, at Nick Nack ikke arver øen, sådan som han er blevet lovet. På den anden side er det jo en naturlov, at en skurke-base i en 007-film skal eksplodere.
Gravatar

#16 filmz-Glory 18 år siden

# 13 og 14

Ro på drenge... Jeg har set mange Bond-film, men de siger mig ikke det store. Jeg siger heller ikke, at der skal være så mange svarmuligheder - jeg siger, at det skal være nuanceret. Der er stor forskel. I de fleste tilfælde kan det klares ved at tilføje muligheden "ved ikke". I dette tilfælde ville "Jeg bryder mig ikke om Bond-film" være tilstrækkeligt.

Jeg kommenterer det sgu da ikke for min egen skyld, men for filmz skyld. At man skal lave nuancerede svarmuligheder er første lektion i almindelig metode og statistik.

Så jeg gentager: Lær det dog - for jeres egen skyld...
"Jeg skælver for mit land, når jeg tænker på, at Gud er retfærdig."
Thomas Jefferson
Gravatar

#17 filt 18 år siden

#16, nu drejer pollen sig jo ikke om, hvorvidt man kan lide Bond eller ej, men om hvilken af følgende film der er bedst.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#18 filmz-incubus 18 år siden

Man with the Golden Gun! Ingen diskussion! Me favorite!!! Ikke mindst pga. slutduellen påpeget af #14!!!
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#19 gravity 18 år siden

jeg forstår ikke hvorfor folk ikke er glade for "A view to a kill"

valget stod mellem den og så Man with the golden gun

det blev a view to a kill, ikke så meget for Roger, men der er så mange andre gode og så et rigtig fedt tema som også er vigtigt
Gravatar

#20 m 18 år siden

i mangel af en kan ikke lide nogen af de nævnte, blev det har ikke set nogen og det er da også rimeligt dækkende da jeg kun har set 2 af dem færdig.
The 21st century is when everything changes. And you gotta be ready.

Skriv ny kommentar: