• "The Man with the Golden Gun"
    21%
  • "Octopussy"
    16%
  • Har ikke set nogen af de nævnte
    12%
  • "The Spy Who Loved Me"
    11%
  • "Moonraker"
    11%
  • "Live and Let Die"
    11%
  • "For Your Eyes Only"
    10%
  • "A View to a Kill"
    9%

Stemmer i alt: 777

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 dolphinfriendly 18 år siden

#28 Som jonasgr pointerer i #29 er udgangspunktet med DENNE poll at sætte en diskussion igang om hvilken Bond film der er bedst - det er derfor i denne kontekst IKKE interessant at vide hvor mange der ikke bryder sig om Bond film!

For din egen skyld - så lær det dog. ;)
(Undskyld, jeg kunne ikke lade være hehe)

#32 18 år siden

31: hehe
Gravatar

#33 filmz-Glory 18 år siden

Jo, jeg fatter det skam fint, hvilket jeg også har skrevet. Måske I skulle læse, hvad jeg skriver.

Det er heller ikke for at gøre et stort nummer ud af det - det er jer, der hiver det op på et plan, der er ude af proportioner. Jeg siger bare, at for at lave en god poll, så skal den være velbalanceret - hvilket denne ikke er.

Måske det ville hjælpe jer at huske på, at jeg kun bruger denne poll som et eksempel på en poll, der ikke er velbalanceret, og at jeg derudover er lidt ligeglad med, hvad den handler om. Den kunne have handler om 117 andre ting, og jeg ville stadig skrive, at den ikke var velbalanceret.

Og det var så al den interesse jeg kunne mønstre til denne diskussion...
"Jeg skælver for mit land, når jeg tænker på, at Gud er retfærdig."
Thomas Jefferson

#34 18 år siden

33:

"Og det var så al den interesse jeg kunne mønstre til denne diskussion..."

Haha, du er sgu morsom :-) Du åbner selv denne diskussion, og nu lukker du den som den overbærende men også myndige pædagog, der bestemmer, hvornår børnene skal tie.
Gravatar

#35 filmz-Glory 18 år siden

Okay, sidste kommentar så alle kan følge med...

Jeg har ikke startet nogen diskussion. Jeg kom med en kommentar - that's it. Det var jer, der gjorde det til en diskussion. Jeg havde da virkelig ikke regnet med, at nogen gad tage min kommentar så højtidligt. Den var ikke engang rettet mod jer.

And that's all for today, children...
"Jeg skælver for mit land, når jeg tænker på, at Gud er retfærdig."
Thomas Jefferson

#36 18 år siden

35: "Jeg har ikke startet nogen diskussion. Jeg kom med en kommentar - that's it. Det var jer, der gjorde det til en diskussion"

Hmm... Hvad kom først, hønen eller ægget? Og det var så weekendens filosofi-indlæg :-)

God weekend til alle!
Gravatar

#37 dolphinfriendly 18 år siden

#35 Når du kommer med en påstand i et forum, må du forvente at skulle argumentere for din sag - det kan da ikke komme bag på dig. At nogen mener din påstand og argumentation ikke holder i byretten (herunder undertegnet), er det såment ikke mere end det...for det gør den faktisk ikke. :)

Men hver sin mening om tingene, for at slutte den af på bedst pædagogisk vis hehe.

Skriv ny kommentar: