• "The Man with the Golden Gun"
    21%
  • "Octopussy"
    16%
  • Har ikke set nogen af de nævnte
    12%
  • "The Spy Who Loved Me"
    11%
  • "Moonraker"
    11%
  • "Live and Let Die"
    11%
  • "For Your Eyes Only"
    10%
  • "A View to a Kill"
    9%

Stemmer i alt: 777

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

#21 18 år siden

#16: "At man skal lave nuancerede svarmuligheder er første lektion i almindelig metode og statistik"

Øh nej, for det kommer jo an på, hvad man vil opnå, ikke?

---

#16: "Så jeg gentager: Lær det dog - for jeres egen skyld"

Tak, Dr. Phil, tak. Sender du en faktura for sessionen? :-)

---

#17: Ja, det skrev jeg jo også i #134, men den bliver åbenbart ikke godtaget :-)
Gravatar

#22 fatcat 18 år siden

Klart "Octopussy". Ideen med en ø fuld af kvinde er da inspirende ikke mindst for Bond :)

Forstår personligt ikke at "The Man with the Golden Gun" er nummer 1 - anser den for den klart ringeste Bond film i hele serien.
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."

#23 18 år siden

22: Jeg ville heller ikke placere den som 1'er, men "den ringeste" er voldsomt. "Live And Let Die" og "A View To a Kill" er nogle af de svageste, hvis man spørger mig. Og det gør man :-)
Gravatar

#24 filmz-Bruce 18 år siden

Hey do! Man spørger også mig og Live And Let Die er den stærkeste :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

#25 18 år siden

24: Nej, ham der Mr. Woodoo med det store grin og så alt det det black gangster brotherhood er lidt for Shaft-/Black Panther-agtigt til mig.
Gravatar

#26 filmz-Bruce 18 år siden

Teehee!!! :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#27 dolphinfriendly 18 år siden

#16 Nu går poll'en jo ikke ud på hvorvidt man kan li' Bond film eller ej, så jeg kan ærligt talt ikke se pointen i din argumentation. :)

Gravatar

#28 filmz-Glory 18 år siden

#17 og 27

Min anke er, at filmz plejer at være gode nok til at lave en velbalanceret poll. Det er de bare ikke denne gang. Normalt har de en sådan mulighed med - hvorfor har I så ikke skrevet de gange, at det er mærkeligt med den mulighed?

"Øh nej, for det kommer jo an på, hvad man vil opnå, ikke?"

Man vil forhåbentlig opnå en troværlig poll. Dette er naturligvis ikke det mest interessante eller vigtige i verden, men hvis man ikke kan finde ud af, at lave en ordentlig poll, så kan man lige så godt lade være.

"Tak, Dr. Phil, tak. Sender du en faktura for sessionen? :-)"

Du har ikke noget, jeg vil have... ;o)
"Jeg skælver for mit land, når jeg tænker på, at Gud er retfærdig."
Thomas Jefferson
Gravatar

#29 filmz-jonasgr 18 år siden

Helt ærligt det er bare en poll. Det er ikke en videnskabelig redegørelse for hvilke typer, aldersgrupper osv. der kan lide hvilke film.

Efter min mening er det ikke selve resultatet af pollen der er interessant men diskussionen, i dette tilfælde hvilken Bond film, man mener er bedst.

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

#30 18 år siden

28: "Du har ikke noget, jeg vil have"

Spørgsmålstegn...

28: "en velbalanceret poll... bare ikke denne gang"

Du fatter åbenbart stadig ikke, at det bare går ud på at finde ud af, hvilken film der er bedst. Læs hvad #29 skriver: Det er ikke en videnskabelig redegørelse for hvilke typer aldersgrupper osv. der kan lide hvilke film.

Skriv ny kommentar: