-
The Deer Hunter42%
-
Pulp Fiction13%
-
Batman Returns7%
-
Catch Me If You Can6%
-
True Romance6%
-
Sleepy Hollow6%
-
Anden film4%
-
The Dead Zone3%
-
Wedding Crashers3%
-
A View to a Kill3%
-
Last Man Standing3%
-
Things to Do in Denver When You're Dead2%
-
Balls of Fury1%
-
King of New York1%
Stemmer i alt: 997
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 filmz-Is 15 år siden
#12 Bobby Singer 15 år siden
Klogt valg ;)
#13 HonoDelLoce 15 år siden
Men True Romance er nu også lige en tand federe pga. lige nøjagtig denne gut :)
Hvis spørgsmålet havde lydt på "bedste film med Christopher Walken" havde svaret ganske vidst været Pulp Fiction, men hans rolle der i er vidst - omend super fed - lidt for kort til at kalde hans bedste præstation :)
#14 filmz-Is 15 år siden
Hehe.. :) Jeg så filmen for første gang for to år siden, og jeg har endnu ikke fået genset den. Den ligger på hylden, så måske ser jeg den i løbet af de næste par dage. Men ja, scenen i sig selv er fuldstændig genial og morsom. :)
#15 Verbal 15 år siden
#16 BN 15 år siden
Også når han får de anfald, hvor han ser syner, er han meget intens, ligesom når han udstråler den helt særlige, næsten frygtindgydende autoritet, som kun Christopher Walken kan det, når han smadrer et stykke inventar, fordi en elevs far ikke vil lytte til en advarsel, eller når han afslører en kvindes viden og fortielse ang. en forbryder, der huserer i området.
Christopher Walken er med i næsten alle filmens scener, og selvom birollerne udfyldes af nogle meget velspillende skuespillere som f.eks. Martin Sheen og Tom Skerrit, så er det Walken der bærer filmen, ja, gør dette afdæmpede drama intens, spændende og yderst fængende, især på det psykologiske plan.
(Hans rolle i 'The Deer Hunter' er også god - den vil jeg nok sætte på andenpladsen - men i 'The Dead Zone' er der mere for pengene, om jeg så må sige.)
#17 wimmie 15 år siden
1. The Deer Hunter
2. The Dead Zone
3. Alt hvad han har lavet i saturday night live - især "More Cowbell!" ;p
Tiany> Ja, den Fatboy Slim video er fantastisk :D
#18 Highland Park 15 år siden
[url=
"Can I confess something?"[/url]
#19 Kruse 15 år siden
#20 moulder666 15 år siden