• The Deer Hunter
    42%
  • Pulp Fiction
    13%
  • Batman Returns
    7%
  • Catch Me If You Can
    6%
  • True Romance
    6%
  • Sleepy Hollow
    6%
  • Anden film
    4%
  • The Dead Zone
    3%
  • Wedding Crashers
    3%
  • A View to a Kill
    3%
  • Last Man Standing
    3%
  • Things to Do in Denver When You're Dead
    2%
  • Balls of Fury
    1%
  • King of New York
    1%

Stemmer i alt: 997

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 wimmie 15 år siden

#20 Uden tvivl :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#22 fazz 15 år siden

Uden tvivl "The Deer Hunter"!
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#23 filmz-loke76 15 år siden

Puha det er godt nok svært at vælge. True Romance er han for sej i (scenen med ham og Dennis Hopper er stadig en af mine yndlings.) Fatboy Slim videoen er også rigtig fed.

Min stemme går dog til Pulp Fiction. Synes jeg engang så noget xtra materiale hvor de sagde at han fyrede den monolog af i 1 hug, på ren hukommelse. Blæret
That´s what I like about them highschool girls man. I get older, they stay the same age.
Gravatar

#24 Ericmase 15 år siden

The Deer Hunter herfra! :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#25 Høegh 15 år siden

Hvordan kan han præstation i Sleepy Hollow ligge på tredie pladsen?

Bevares det er da en fed rolle han har i filmen, men det er ikke just en rolle der har krævet det store af ham...

Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#26 database 15 år siden

#19 Helt enig. Jeg elsker også den scene, og hele filmen generelt !

Jeg stemte som de fleste andre også på The Deer Hunter.
Gravatar

#27 jessup 15 år siden

True romance, Catch ..., deer hunter, king of new york, dead zone er han alle genial i, men den der har udtænkt pollen har simpelthen ikke kendskab til de essentielle Walken præstationer (hans euvre) i Comfort of strangers, Close Range, The Communion. Things ..., a view, og wedding crashers kan nemt vige pladsen.
This is just until June
Gravatar

#28 sunz 15 år siden

Pulp Fiction og True Romance er og bliver Christopher Walken's absolut bedste roller.

Er selv en stor fan af ham og kan med sikkerhed fortælle jer at hans præsentationer er i verdensklasse i de to film.

Også sagt at filmens scener hermed også er i verdensklasse (Specielt scenen med uret i Pulp Fiction og "the moors are niggers" i True Romance)
Gravatar

#29 Åkepool 15 år siden

"The Deer hunter".

Men han er iøvrigt bare god, i de fleste ting jeg har set ham i.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#30 evermind 15 år siden

moulder666 (3) skrev:
Jeg har altid været helt tosset med "Things to do in Denver when you're dead" - jeg forstår virkelig ikke, hvorfor den ikke blev en større succes.

Amen, bro!

Men min stemme går nok også til The Deer Hunter ... Selv om den er svær. The Dead Zone er også en god præstation.

Christopher Walken er og bliver en af mine yndlingsskuespillere!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: