• The Deer Hunter
    42%
  • Pulp Fiction
    13%
  • Batman Returns
    7%
  • Catch Me If You Can
    6%
  • True Romance
    6%
  • Sleepy Hollow
    6%
  • Anden film
    4%
  • The Dead Zone
    3%
  • Wedding Crashers
    3%
  • A View to a Kill
    3%
  • Last Man Standing
    3%
  • Things to Do in Denver When You're Dead
    2%
  • Balls of Fury
    1%
  • King of New York
    1%

Stemmer i alt: 997

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Skeloboy 15 år siden

Har endnu ikke fået set King of New York...men tvivler på han er bedre end i The Deer Hunter...

RIP Nicky
Gravatar

#2 filmz-jonasgr 15 år siden

Ja han er fænomenal i The Deer Hunter.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#3 moulder666 15 år siden

Jeg har altid været helt tosset med "Things to do in Denver when you're dead" - jeg forstår virkelig ikke, hvorfor den ikke blev en større succes.

Nu skulle jeg så selvfølgelig stemme "bedste præstation", og der var han jo nok en del bedre i Deer Hunter, selvom filmen ellers ikke siger mig det mindste...
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#4 MOVIE1000 15 år siden

jeg bryder mig ikke rigtig om ham i de film jeg har set undtagen en Balls of fury han var bare så sjov og levede sig rigtig meget ind i rollen som Ping Pong kejser haha så min stemme faldt på Balls of fury
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5 tiany 15 år siden

Stemmen gik til Deer Hunter, men kors hvor er det svært at vælge.

Jeg elsker jo også manden i Fatboy Slim's "Weapon of choice" - men den var jo ikke på listen :)

Jeg synes Christopher Walken er så sej, især fordi han gladeligt indrømmer at han medvirker i alt hvad han bliver tilbudt, blot for at få ny erfaring eller for pengenes skyld. Om det så er den værste film i verden er han ligeglad. Som manden selv siger:

- I make movies that nobody will see. I've made movies that even I have never seen.

- Is typecasting really a problem?

- My hair was famous before I was
Valar morghulis
Gravatar

#6 Metallan 15 år siden

Jeg ville ha' stemt på The Prophecy :)
Gravatar

#7 RFriis 15 år siden

The Deer Hunter
Gravatar

#8 Riqon 15 år siden

Det er da helt klart The Dead Zone.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#9 keitel 15 år siden

#3 Hørt-han var genial i "Things to do in Denver when you're dead" så derfor får den min stemme.
Gravatar

#10 Bobby Singer 15 år siden

Hele scenen i True Romance mellem Walken og Hopper er jo intet mindre end genial. Derfor gik min stemme til den præstation. Desuden en fremragende film.
Idjit

Skriv ny kommentar: