• Vito (Marlon Brando)
    45%
  • Michael (Al Pacino)
    25%
  • Hvad er Corleone?
    12%
  • Vito (Robert De Niro)
    8%
  • Ved ikke
    5%
  • Sonny (James Caan)
    3%
  • Vincenzo (Andy Garcia)
    1%
  • Fredo (John Cazale)
    0%

Stemmer i alt: 785

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 filmz-Scarface 17 år siden

John Cazale er på et mindst ligeså højt niveau som f.eks. De Niro og Pacino rent skuespilmæssigt. Virkelig ærgeligt at han døde i en så tidlig alder. Men han nåede da at lave nogle af de største mesterværker nogensinde:

The Godfather: Part I
The Godfather: Part II
The Deer Hunter
Dog Day Afternoon

Hvil i fred.
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#22 jessup 17 år siden

...og the Conversation
This is just until June
Gravatar

#23 filmz-DocDoom 17 år siden

Jeg undrer mig over to ting:
1) Hvem er de pt. 84, der ikke kender Corleone?
2) Hvem er de pt. 3, der har stemt Fredo?*

* Det kommer naturligvis an på, om man med 'bedste' mener mest cool figur eller bedste skuespiller-præstation. Fredo er jo på ingen måde cool; jeg synes dog heller ikke at Cazales præstation er den bedste.

Mest cool figur: Sonny.
Bedste skuespiller-præstation: Pacino.

PS: Hvorfor kan man ikke stemme på Fredos kone? Hun er alt for sej, da hun drikker sig i hegnet til festen i 2'eren. :-)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#24 fatcat 17 år siden

Jeg er ligesom #23 enig i at Sonny/Caan er den mest cool figur - derfor fik han min stemme. Men hvis jeg skulle være 100% objektiv ville jeg nok have valgt Vito/Brando
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."
Gravatar

#25 filmz-Aras 17 år siden

#23 - 1) Jeg undrer mig også over det! Det er trods alt ret mange, som ikke ved, hvad en Corleone er!
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Gravatar

#26 MadMartigan 17 år siden

Marlon the Brando
I'm your huckleberry...
Gravatar

#27 Riqon 17 år siden

Michael - udvikler sig fra at være sympatisk og hæderlig amerikaner til at være fars sicilianske gangsterdreng. Fantastisk gjort af Al Pacino. Før jeg så ham i Godfather havde jeg et helt andet syn på ham som skuespiller. Tager dog også hatten af for Marlon Brando.
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: