-
"Nattevagten"64%
-
"Sidste time"12%
-
Anden gyser6%
-
"Midsommer"6%
-
"Kollegiet"4%
-
"Mørkeleg"3%
-
"Kat"2%
-
"Cecilie"2%
-
"Bag det stille ydre"1%
-
"Mordets melodi"1%
Stemmer i alt: 1340
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 filmz-DocDoom 17 år siden
Du tænker vel på "Kærlighed ved Første Hik" og "Den eneste ene"? :-)
#32 Hal60 17 år siden
#33 filmz-bullettooth 17 år siden
#34 filmz-Le Samouraï 17 år siden
#35 filmz-DocDoom 17 år siden
http://us.imdb.com/title/tt0122772/
Den har kørt i tv for nylig.
#36 moulder666 17 år siden
Enhver person der bare har NÆRMET sig den film, har mistet 4 i IQ - jeg mener, vampyren hedder Rico Mortiis og de "kraftord" man skal bruge for at vække ham er "Brujah, Nosferatu, Ventrue, Gangrel osv..." Vampire the rpg anyone?
#37 filmz-DocDoom 17 år siden
Hvor vover du i øvrigt at fornærme den Jean Claude den ForDømte? Han er jo Chefen!
Spøg til side, så kan jeg ikke se, at Cyborg kan være den dårligste film nogensinde. God er den ikke, men jeg har set hundredevis der var værre. Fx. Scorpion King.
#38 keitel 17 år siden
og var med den danske vampyr serie "Draculas Ring" hvor Dracula løb rundt med cowboyhat og mustache, mener jeg at jeg kan mindes.
#39 filmz-DocDoom 17 år siden
... det første man bliver blind på, er øjnene :-)
#40 moulder666 17 år siden
Nu er det godt nok et par år siden, at jeg har set "Cyborg" sidst, (underligt nok ser jeg ikke mine hadefilm så ofte - det er også et par dage siden jeg har sat Hollow Man på) men det jeg virkelig syntes var allermest tragisk ved den, var hvordan han gentagne gange fik tæsk, blev stukket i, skudt på, sprængt i luften, rullet over med en damptromle (du ved hvad jeg mener) og så humper han i 30 sekunder, hvorefter han er komplet ude af stand til så meget som at LADE som om det eventuelt kunne gøre ondt et sted eller to indtil de 30 sekunder efter næste kamp! Og jo, jeg mener, at selv Scorpion King (pføj) var bedre! :D