• Anden dansk julefilm
    27%
  • "Fukssvansen"
    18%
  • "Dyrlægens plejebørn"
    15%
  • "Nøddebro Præstegård"
    15%
  • "Far til fire i byen"
    14%
  • "Pyrus på pletten"
    7%
  • "Krummerne - Så er det jul igen"
    4%
  • "Jul i skovriddergården"
    0%

Stemmer i alt: 881

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 achilles 17 år siden

Stemte anden dansk julefilm, synes helt bestemt at den bedste danske julefilm er julefrokosten. Skide skæg film, med esserne Jørgen Ryg og Preben Kaas.
Gravatar

#2 Benway 17 år siden

Stemte "Nøddebro Præstegård", men ja, jeg er enig. "Julefrokosten" er rigtig skæg.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#3 dyg 17 år siden

Stemte også Nøddebro Præstegård, men nu i nævner Julefrokosten, så ringer der en klokke, den lyder meget bekendt. Må lige se om man kan få fat i den.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 MTK 17 år siden

Er fukssvansen en julefilm?
Gravatar

#5 Benway 17 år siden

#3 Med lidt held bliver den vist i fjernsynet. De viste den i hvert fald sidste år.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6 filmz-jonasgr 17 år siden

Jeg stemte på "Nøddebo Præstegård". Gode gamle Poul Bundgaard i en af sine glansroller. Var det ikke for mine forældre ville jeg formentlig ikke kende til alle de gamle danske skuespillere.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#7 m 17 år siden

jeg må nok erkende at jeg har en vis svaghed for pyrus, selvom den 1. julekalender med ham klart var det bedste, så han fik min stemme, men nøddebo er også altid et gensyn værd.
The 21st century is when everything changes. And you gotta be ready.
Gravatar

#8 Yoda 17 år siden

Ingen af dem siger mig noget, så jeg valgte ikke at stemme, da jeg heller ikke kan komme på en dansk julefilm, der rent faktisk er god.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#9 mr gaijin 17 år siden

Lars von Triers "Idioterne". Der er en sekvens, hvor de sælger juledekorationer :P
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#10 moulder666 17 år siden

Julefrokosten....har altid elsket ham der render rundt hele aftenen og siger "Dig har jeg schgu altid godt ku li!"
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Skriv ny kommentar: