• "Junglebogen"
    21%
  • "Robin Hood"
    16%
  • "Peter Pan"
    12%
  • "Sværdet i stenen"
    12%
  • "Askepot"
    8%
  • "Lady og Vagabonden"
    7%
  • "Bernard og Bianca"
    5%
  • "Alice i Eventyrland"
    5%
  • "Aristocats"
    5%
  • "Klassikeren Peter Plys"
    4%
  • "Tornerose"
    2%
  • "101 dalmatinere - Hund og hund imellem"
    2%

Stemmer i alt: 1068

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 PredatorX 16 år siden

Junglebogen herfra. Lady og Vagabonden er sammen med Tornerose dem der er klart bedst animeret, men Junglebogen er altså bare sjovere... Robin Hood og Sværet i Stenen er dog også højt rangeret hos mig.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#2 Winniepooh 16 år siden

Jeg elsker alle filmene og stemte Tornerose. Den smukkeste af filmene og en rigtig prinsessehistorie. Og så er Maleficent en virkelig sej skurk.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#3 moulder666 16 år siden

Sværdet i stenen herfra - Merlin er tilpas langt ude i den film! :D
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#4 Skeloboy 16 år siden

Jeg aner ikke om det er dem jeg har set, eller nyere indspilninger.

Men det må nok være Lady og Vagabonden(før 1950: Bambi, Efter 1980: Skønheden og Udyret)
Gravatar

#5 Therkules 16 år siden

Synd at den bedste ikke er på listen.
Ved ikke lige hvordan de kan lave sådan en afstemning uden Pinnochio???????????
Gravatar

#6 Benway 16 år siden

#5 Fordi den er fra 1940.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#7 Yoda 16 år siden

Det blev "Askepot"
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#8 Benway 16 år siden

Det er snart længe siden, jeg har set nogle af dem, men jeg husker "Lady og Vagabonden", som den jeg bedst kunne lide.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#9 HonoDelLoce 16 år siden

Kald mig bare kætter, men jeg mangler seriøst en mulighed der hedder "jeg kan ikke lide nogle af dem"..

Hvis jeg endelig SKULLE vælge en af dem, blev det Junglebogen..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10 Riqon 16 år siden

Jeg vippede mellem Junglebogen og den gode gamle Peter Plys - noget fra min barndom råbte og skreg, jeg skulle vælge Plysbjørnen, så det faldt valget på.
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: