-
Løvernes konge58%
-
Aladdin13%
-
Skønheden og udyret9%
-
Jeg ser ikke Disney-film5%
-
Herkules4%
-
Mulan4%
-
Tarzan3%
-
Klokkeren fra Notre Dame2%
-
Bernard og Bianca: SOS fra Australien1%
-
Pocahontas1%
Stemmer i alt: 2311
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#81 RasmusFL 15 år siden
All-time-favoritterne er dog utvivlsomt 'Robin Hood', skarpt efterfulgt af 'Sværdet i Stenen'.
#82 rockysds 15 år siden
#83 MikkelHJ 15 år siden
#84 PredatorX 15 år siden
Sorry, jeg synes bare folk så ofte går amok med de spoiler tags. Film der er over 10 år gamle bør man sgu kunne snakke om frit fra leveren. Vi skal heller ikke smide spoiler tags i hver enkelt Star Wars debat fordi Darth Vader er Lukes far. Hvis folk ikke har set de film er de deres eget problem. De har haft rigelig tid til det. Også selvom man kun er 14 eller whatever.
Desuden har jeg svært ved at se hvad han spoilede? At filmen ikke ender som bogen? Filmens slutning står da ikke beskrevet.
#85 filmz-Espadon 15 år siden
Det er heler ikke for at lege Spoiler diktator eller noget men blot påpege at "nogle" måske ville blive lidt små irreteret hvis de havde planlagt at se den pågældene film eller læse historien.
Jeg kan da godt se at vi med Den Lille Havfrue og Aliens måske er derude hvor man næsten kan forvente at det altså er nogenlunde almindelig viden og det skal jo heler ikke være sådan at man skal veje vært ord på en guldvægt.
#86 PredatorX 15 år siden
Hold da hvor ville BN være en rig mand så hehehe
#87 davenport 15 år siden
Min søsters har det nemlig, og holder deres tilbud egentlig stadig?
#88 filmz-Espadon 15 år siden
Mug? hmm... så vidt jeg ved drejede det sig da bare om en defekt disk 2.
Desvære havde jeg allerede fået pengene tilbage og der var ikke flere Løvernes Konge DVDer da tilbudet kom. Så jeg har en Disney DVD samling uden en af de mest kendte.
Det kan være den slet ikke kommer på DVD igen.
#89 Bobby Singer 15 år siden
Jo men det er vidst først i år 2011 eller sådan noget, mener jeg at havde læst. Kan selvfølgelig ikke finde linket nu.
Edit: http://www.filmnet.dk/story-554-Eksklusivt-smugkig...