-
Titan A.E.33%
-
Kender ikke hans film22%
-
Rejsen til Amerika19%
-
Landet for længe siden15%
-
Anastasia4%
-
The Secret of NIMH: Fru Brisbys hemmelighed3%
-
Alle hunde kommer i himlen1%
-
Tommelise1%
-
Rock, rul og hanegal1%
-
Pingvinen og strandstenen1%
-
Trolden i parken0%
Stemmer i alt: 1333
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 *Iceman 16 år siden
Købte den på dvd for et par år siden, og filmen er ikke blevet dårligere af, at man er blevet en 15-20 år ældre siden man så den første gang. Filmens baggrunde er ekstrem flotte og ligeledes er personernes skygger og farver virkelig noget for sig selv. Mener også han anvendte en speciel teknik.
Ellers må det være Titan A.E. eller Space Ace (hvis den havde været med på listen)
#22 filmz-Cerebrum 16 år siden
OMG, du kan blive ved? Ja, jeg stemte Fargo netop fordi 1) jeg rent faktisk synes det er den bedste bland deres film og 2) fordi jeg netop ikke er en nikkedukke som dig og mange andre og synes at TWBB ih og åh er så fed fordi resten af verden synes det!
#23 filmz-Bruce 16 år siden
#24 Herrguth 16 år siden
Er dog ret glad for de fleste af hans film, og synes det er drøn ærgerligt at man ikke har hørt noget fra og om ham i laaaaaang tid! Håber at fremtiden byder på lidt projekter fra Don Bluth...
Dog vil jeg sige at den bedste film han har lavet er "The Small One" (eller "Æslet Lille").
Er der nogen der har hørt noget om hvad han laver nu?
#25 filmz-Cerebrum 16 år siden
Siger aben, der bare skrev det jég skrev - get a life, get a brain and get a fucking girl, jerk!
#26 filmz-Bruce 16 år siden
If at first you don't succeed, try, try again. Then quit. No use being a damn fool about it!
#27 filmz-DocDoom 16 år siden
#28 filmz-Bruce 16 år siden
#29 Takfornu 16 år siden
... any who så faldt min stemme på "The Secret of NIMH", da den var blandt de film jeg lærte at animere efter på mit studie :)
#30 elwood 16 år siden
Det må jeg lige høre mere om, var det noget kursus eller hvo'en ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"