• Titan A.E.
    33%
  • Kender ikke hans film
    22%
  • Rejsen til Amerika
    19%
  • Landet for længe siden
    15%
  • Anastasia
    4%
  • The Secret of NIMH: Fru Brisbys hemmelighed
    3%
  • Alle hunde kommer i himlen
    1%
  • Tommelise
    1%
  • Rock, rul og hanegal
    1%
  • Pingvinen og strandstenen
    1%
  • Trolden i parken
    0%

Stemmer i alt: 1333

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 *Iceman 16 år siden

The Secret of NIMH

Købte den på dvd for et par år siden, og filmen er ikke blevet dårligere af, at man er blevet en 15-20 år ældre siden man så den første gang. Filmens baggrunde er ekstrem flotte og ligeledes er personernes skygger og farver virkelig noget for sig selv. Mener også han anvendte en speciel teknik.

Ellers må det være Titan A.E. eller Space Ace (hvis den havde været med på listen)
"Well, I'm gettin' something really special too. And by special I don't mean special like that Kleinaman boy down the street. More special like...
Gravatar

#22 filmz-Cerebrum 16 år siden

#12.

OMG, du kan blive ved? Ja, jeg stemte Fargo netop fordi 1) jeg rent faktisk synes det er den bedste bland deres film og 2) fordi jeg netop ikke er en nikkedukke som dig og mange andre og synes at TWBB ih og åh er så fed fordi resten af verden synes det!
Gravatar

#23 filmz-Bruce 16 år siden

#22 Hold da op, det er da argumentation der er så primitivt, at selv bjerg gorillaerne nægter at bruge det.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#24 Herrguth 16 år siden

Jeg stemte Landet for længe siden.
Er dog ret glad for de fleste af hans film, og synes det er drøn ærgerligt at man ikke har hørt noget fra og om ham i laaaaaang tid! Håber at fremtiden byder på lidt projekter fra Don Bluth...

Dog vil jeg sige at den bedste film han har lavet er "The Small One" (eller "Æslet Lille").

Er der nogen der har hørt noget om hvad han laver nu?
Gravatar

#25 filmz-Cerebrum 16 år siden

Siger aben, der bare skrev det jég skrev - get a life, get a brain and get a fucking girl, jerk!
Gravatar

#26 filmz-Bruce 16 år siden

#25 Hvis du stadig ikke har opfattet betydningen i det, så tror jeg, jeg vil give dig lidt mere tid til at regne den ud og derefter opgive dig. For som W.C. Fields sagde.

If at first you don't succeed, try, try again. Then quit. No use being a damn fool about it!
Gravatar

#27 filmz-DocDoom 16 år siden

#23: Det er ikke helt rigtigt: Ved foden af Kilimanjaro lever faktisk; helt afsondret; en mindre gruppe bjerggorillaer, der er efter sigende bruger netop den argumentation.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#28 filmz-Bruce 16 år siden

#27 Det er sgu nok de 150.000 de lige har opdaget! Giver ny næring til evolutionsteorien må man sige!
Gravatar

#29 Takfornu 16 år siden

# 28 Hvis du ikke passer på, så ender du på hans "Ignore"-liste ;o)

... any who så faldt min stemme på "The Secret of NIMH", da den var blandt de film jeg lærte at animere efter på mit studie :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#30 elwood 16 år siden

#29 Animere?

Det må jeg lige høre mere om, var det noget kursus eller hvo'en ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: