-
Ringenes herre-trilogien54%
-
Blade Runner13%
-
En anden film9%
-
Das Boot8%
-
Kingdom Of Heaven7%
-
Dommedag nu5%
-
JFK2%
-
Brazil1%
-
Once Upon A Time In America1%
-
Heaven's Gate1%
Stemmer i alt: 398
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 savomilosevic9 8 år siden
#2 Silver666 8 år siden
#3 X&O 8 år siden
Lige præcis.
#4 Gasivodo 8 år siden
'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
#5 David Munch 8 år siden
Og det var også præcis min tankegang og stemme.
#6 Geekalot 8 år siden
#7 Trew 8 år siden
Jeg skal ikke gøre mig klog på, hvorfor den har fået så mange stemmer, men man kan godt få den tanke at mange har stemt på den film de bedst kan lide.
Selv stemte jeg Kingdom og Heaven.
#8 Naggzu 8 år siden
Er det bare at man får mere af det man godt kan lide, så er Ringenes here gode til at levere på den front.
Men jeg så her den anden da den udvidet version af Batman V Superman, og uden at have set den oprindelige i biografen, har jeg fået at vide at det var en god ide, da den første version var noget rodet, og virkede ikke helt færdig. Var det ikke den fornemmelse som jeg sad med. Jeg syntes det var en godt skruet sammen film, så kunne ikke forstå de dårlige anmeldelser.
Så tror det kommer meget an på hvad folk forventer at en EC skal bruges til.
Jeg kan personlig ikke helt holde styr på Blade Runner, jeg syntes der er kommet så mange versioner af den, eller er det bare mig?
Jeg kan ofte bedre lide Directors cut, og ville rigtig gerne se en Directors Cut version af Fantastic four, som skulle være en helt anden version en den der kom ud.
#9 msvejrup 8 år siden
Kan ikke være mere enig. Denne film blev pludselig en virkelig god R.Scott film.
#10 moulder666 8 år siden
Jeg forstår så ikke, at der er hele 4% der har stemt på Apocalypse Now. Man tager en skarp film og gør den længere uden at tilføje nye mindeværdige scener og tilføjer komplet ligegyldige sidehistorier. Nej tak!