• X-Men: The Last Stand
    28%
  • Red Dragon
    23%
  • Rush Hour
    16%
  • Jeg bryder mig ikke om hans film
    14%
  • The Family Man
    6%
  • Rush Hour 2
    5%
  • Money Talks
    3%
  • After the Sunset
    3%
  • Rush Hour 3
    3%

Stemmer i alt: 1490

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Riqon 15 år siden

Prison Break!! Oh well... Red Dragon, stemte jeg.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#12 Karl Hungus 15 år siden

Svær afstemning. Det må alligevel blive Red Dragon, selvom jeg er enig med fatcat og Benway om at den ikke er på samme niveau som Manhunter.
Gravatar

#13 dyg 15 år siden

Har ikke set Red Dragon og ingen af de andre film sagde mig noget, så det blev et kryds ved "Jeg bryder mig ikke om hans film".
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#14 filmz-Is 15 år siden

Rush Hour fik min stemme.
Gravatar

#15 Ceepa 15 år siden

Hvordan kan nogen overhovedet stemme X3? Filmen var jo ikke engang go... så hvordan kan den være den bedste når den står på liste sammen med red Dragon?
Gravatar

#16 Slettet Bruger [374496126] 15 år siden

# 15: Måske er de af en anden mening end dig??
Jeg synes fx heller ikke ligefrem at Red Dragon er et vidunder...
Gravatar

#17 moulder666 15 år siden

#15 Jeg stemte f.eks. X3 - Jeg syntes Red Dragon var ret så dårlig, holder bestemt ikke af Jackie Chan og syntes ikke at Family Man eller After the Sunset var noget værd.

I den sammenhæng er det faktisk ufatteligt nemt for mig at sige, at X-Men 3 vinder - for de scener, hvor det hele drejer sig om action (hvilket heldigvis er ret ofte) leverer den i mine øjne ganske fornuftig underholdning. Ikke banebrydende, ikke nyskabende, men ganske fornuftigt!

Så egentlig drejer det sig ikke om at jeg synes filmen er god (der er en god stak scener jeg spoler forbi hver gang) men fordi der ikke er så meget konkurrence i mine øjne! :-)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#18 filmz-Bruce 15 år siden

Ingen!

Yeah, you’re no Brett fucking Ratner. Or in your case that could be a compliment, in that case, I didn’t mean to.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#19 BN 15 år siden

Jeg fatter ikke dem, der bedre kan lide 'Manhunter' end 'Red Dragon'. Alene Edward Norton og Anthony Hopkins' præstationer i 'Red Dragon' gør den efter min mening langt bedre end 'Manhunter', som jeg synes har en alt for kølig, klinisk stil, hvilket billedsiden gør sit til. Og William Petersen har slet ikke den samme spændvidde som skuespiller som Edward Norton har.

Desuden har jeg det også sådan, at Lector-figuren ganske enkelt tilhører Anthony Hopkins - ved siden af ham blegner Brian Cox, som ikke virker halvt så overbevisende.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#20 [email protected] 15 år siden

Hvad sker der drenge?- hvad med lidt props til The Family Man? Jeg er ikke sarkastisk, syntes virkelig den film var iorden.!! Er det mangel på action eller lam humor som gør at denne film får så lav en placering?

Ikke for at rakke ned på hverken Rush Hour eller Red Dragon, som i min verden løber med 2 og 3 pladsen (og ikke i den rækkefølge ;o)), men jeg syntes virkelig The Family Man var en god film, god historie og velspillet (med undtagelse af Téa Leoni, som har tendens til at overspille alle hendes roller...)

Anyways, just one mans opinion =o)

Skriv ny kommentar: