-
X-Men: The Last Stand28%
-
Red Dragon23%
-
Rush Hour16%
-
Jeg bryder mig ikke om hans film14%
-
The Family Man6%
-
Rush Hour 25%
-
Money Talks3%
-
After the Sunset3%
-
Rush Hour 33%
Stemmer i alt: 1490
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 Riqon 15 år siden
#12 Karl Hungus 15 år siden
#13 dyg 15 år siden
#14 filmz-Is 15 år siden
#15 Ceepa 15 år siden
#16 Slettet Bruger [374496126] 15 år siden
Jeg synes fx heller ikke ligefrem at Red Dragon er et vidunder...
#17 moulder666 15 år siden
I den sammenhæng er det faktisk ufatteligt nemt for mig at sige, at X-Men 3 vinder - for de scener, hvor det hele drejer sig om action (hvilket heldigvis er ret ofte) leverer den i mine øjne ganske fornuftig underholdning. Ikke banebrydende, ikke nyskabende, men ganske fornuftigt!
Så egentlig drejer det sig ikke om at jeg synes filmen er god (der er en god stak scener jeg spoler forbi hver gang) men fordi der ikke er så meget konkurrence i mine øjne! :-)
#18 filmz-Bruce 15 år siden
Yeah, you’re no Brett fucking Ratner. Or in your case that could be a compliment, in that case, I didn’t mean to.
#19 BN 15 år siden
Desuden har jeg det også sådan, at Lector-figuren ganske enkelt tilhører Anthony Hopkins - ved siden af ham blegner Brian Cox, som ikke virker halvt så overbevisende.
#20 [email protected] 15 år siden
Ikke for at rakke ned på hverken Rush Hour eller Red Dragon, som i min verden løber med 2 og 3 pladsen (og ikke i den rækkefølge ;o)), men jeg syntes virkelig The Family Man var en god film, god historie og velspillet (med undtagelse af Téa Leoni, som har tendens til at overspille alle hendes roller...)
Anyways, just one mans opinion =o)