-
X-Men: The Last Stand28%
-
Red Dragon23%
-
Rush Hour16%
-
Jeg bryder mig ikke om hans film14%
-
The Family Man6%
-
Rush Hour 25%
-
Money Talks3%
-
After the Sunset3%
-
Rush Hour 33%
Stemmer i alt: 1490
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 wimmie 15 år siden
Slet ikke så god som de 2 første, men jeg synes den var ganske ok og underholdende :)
Red Dragon er også ok men ikke fantastisk imho - Manhunter var bedre. Rush Hour filmene kan rende og hoppe ;p
#22 wimmie 15 år siden
Téa Leoni var efter min mening det bedste ved Family Man der var ok - men heller ikke mere.
#23 Kruse 15 år siden
The Family Man er faktisk en af mine guilty pleasures. Jeg synes den er meget hyggelig, men den er bestemt heller ikke nogen speciel film. En ganske ok film.
#24 BN 15 år siden
Enig ned heTTeh ang. 'Family Man'. :-)
#25 mr gaijin 15 år siden
Det er netop Michael Manns kolde æstetik, der gør "Manhunter" en så meget mere grufuld skildring af ondskab. Petersen spiller jo netop en person, der er på randen til at være ude af kontakt med menneskelige følelser, og Tom Noonan som Dollarhyde er en af de klammeste, koldeste mordere på film. "Red Dragon" var også ganske udmærket, men jeg foretrækker helt klart Manns udgave.
Brett Ratner er ikke den værste instruktør i Hollywood, men han er ikke meget andet end en gennemsnitlig samlebåndsarbejder i underholdningsindustrien. Han pakker til tider manuskripterne pænt ind, men ofte laver han også noget venstrehåndsarbejde.
#26 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#27 mr gaijin 15 år siden
#28 Antlion 15 år siden
Lad mig sige det sådan, at jeg aldrig kunne finde på at se en af Ratners film frivilligt (alene), da alle hans film er fuldstændigt drænet for al form for kvalitet. Jeg ved ikke om det er dårlige forsøg på at lave gode film, eller hvilke intentioner Ratner har med sine film. Han er muligvis god til at lave simplificeret underholdning for middelmådigheden, men en god film instruktør, dét bliver han aldrig!
#29 BN 15 år siden
For mig havde det den virkning, at der manglede intensitet - en intensitet, jeg jeg først fandt i 'Red Dragon'. ... Ja, shame on me! Jeg er ellers vild med Michael Mann's film, og jeg synes da også, at 'Manhunter' er god, men ikke ligeså god som 'Red Dragon'.
Brett Ratner bliver efter min mening gjort værre end han er (bruce, hehe). Jeg synes, han med 'Red Dragon' har bevist, at han godt KAN (når han har gode manuskripter og skuespillere i stjerneklassen), men flertallet af hans øvrige film gørdog, at jeg generelt ikke har den helt store tillid til hans valg af film og hans kvalitetssans.
#30 BN 15 år siden
Se 'Red Dragon'! ... Hvis du kan lide 'Silence of the Lambs', vil du også kunne lide 'Red Dragon', der er lavet så man kan klaske 'Silence ...' i dvd-afspilleren lige bagefter.