• X-Men: The Last Stand
    28%
  • Red Dragon
    23%
  • Rush Hour
    16%
  • Jeg bryder mig ikke om hans film
    14%
  • The Family Man
    6%
  • Rush Hour 2
    5%
  • Money Talks
    3%
  • After the Sunset
    3%
  • Rush Hour 3
    3%

Stemmer i alt: 1490

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 wimmie 15 år siden

Jeg kunne godt lide X3...
Slet ikke så god som de 2 første, men jeg synes den var ganske ok og underholdende :)

Red Dragon er også ok men ikke fantastisk imho - Manhunter var bedre. Rush Hour filmene kan rende og hoppe ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#22 wimmie 15 år siden

Téa Leoni var efter min mening det bedste ved Family Man der var ok - men heller ikke mere.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#23 Kruse 15 år siden

KillaBee (20) skrev:
Hvad sker der drenge?- hvad med lidt props til The Family Man? Jeg er ikke sarkastisk, syntes virkelig den film var iorden.!! Er det mangel på action eller lam humor som gør at denne film får så lav en placering?

Ikke for at rakke ned på hverken Rush Hour eller Red Dragon, som i min verden løber med 2 og 3 pladsen (og ikke i den rækkefølge ;o)), men jeg syntes virkelig The Family Man var en god film, god historie og velspillet (med undtagelse af Téa Leoni, som har tendens til at overspille alle hendes roller...)

Anyways, just one mans opinion =o)

The Family Man er faktisk en af mine guilty pleasures. Jeg synes den er meget hyggelig, men den er bestemt heller ikke nogen speciel film. En ganske ok film.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#24 BN 15 år siden

#23:

Enig ned heTTeh ang. 'Family Man'. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#25 mr gaijin 15 år siden

bn (19) skrev:
'Manhunter', som jeg synes har en alt for kølig, klinisk stil, hvilket billedsiden gør sit til.

Det er netop Michael Manns kolde æstetik, der gør "Manhunter" en så meget mere grufuld skildring af ondskab. Petersen spiller jo netop en person, der er på randen til at være ude af kontakt med menneskelige følelser, og Tom Noonan som Dollarhyde er en af de klammeste, koldeste mordere på film. "Red Dragon" var også ganske udmærket, men jeg foretrækker helt klart Manns udgave.

Brett Ratner er ikke den værste instruktør i Hollywood, men han er ikke meget andet end en gennemsnitlig samlebåndsarbejder i underholdningsindustrien. Han pakker til tider manuskripterne pænt ind, men ofte laver han også noget venstrehåndsarbejde.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#26 filmz-jonasgr 15 år siden

hey nu skal du ikke diskriminere de venstrehåndede, så får du med Christian Bale at gøre :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#27 mr gaijin 15 år siden

#26 Jeg kender en ninja, så Bale kan råbe og skrige alt, hvad han vil :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#28 Antlion 15 år siden

"Jeg bryder mig ikke om hans film"

Lad mig sige det sådan, at jeg aldrig kunne finde på at se en af Ratners film frivilligt (alene), da alle hans film er fuldstændigt drænet for al form for kvalitet. Jeg ved ikke om det er dårlige forsøg på at lave gode film, eller hvilke intentioner Ratner har med sine film. Han er muligvis god til at lave simplificeret underholdning for middelmådigheden, men en god film instruktør, dét bliver han aldrig!

Gravatar

#29 BN 15 år siden

#25 - mr gaijin:

Det er netop Michael Manns kolde æstetik, der gør "Manhunter" [til] en så meget mere grufuld skildring af ondskab.

For mig havde det den virkning, at der manglede intensitet - en intensitet, jeg jeg først fandt i 'Red Dragon'. ... Ja, shame on me! Jeg er ellers vild med Michael Mann's film, og jeg synes da også, at 'Manhunter' er god, men ikke ligeså god som 'Red Dragon'.

Brett Ratner bliver efter min mening gjort værre end han er (bruce, hehe). Jeg synes, han med 'Red Dragon' har bevist, at han godt KAN (når han har gode manuskripter og skuespillere i stjerneklassen), men flertallet af hans øvrige film gørdog, at jeg generelt ikke har den helt store tillid til hans valg af film og hans kvalitetssans.
Gravatar

#30 BN 15 år siden

#28 - Antlion:

Se 'Red Dragon'! ... Hvis du kan lide 'Silence of the Lambs', vil du også kunne lide 'Red Dragon', der er lavet så man kan klaske 'Silence ...' i dvd-afspilleren lige bagefter.

Skriv ny kommentar: