• X-Men: The Last Stand
    28%
  • Red Dragon
    23%
  • Rush Hour
    16%
  • Jeg bryder mig ikke om hans film
    14%
  • The Family Man
    6%
  • Rush Hour 2
    5%
  • Money Talks
    3%
  • After the Sunset
    3%
  • Rush Hour 3
    3%

Stemmer i alt: 1490

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 filmzkim 15 år siden

Stemte Red Dragon, men Family Man er da bestemt også en fin film!
Gravatar

#32 Antlion 15 år siden

#30:

Jeg har set "Red Dragon" (det var jeg jo næsten forpligtet til, da det jo som sagt var prequelen til Demmes "The Silence of the Lambs"). Det eneste postive, som jeg fik ud af den film var skuespillet fra nogle roller (Fiennes, Hopkins, Keitel og Norton) + at den i det mindste ikke var dårligere end "Hannibal". Resten har jeg virkelig ikke meget at sige til? Det føles som om, at instruktøren er fuldstændig anonym. Alle aspekter i filmen præsenteres på baggrund af, at tilskuererne åbenbart ikke kan tolke eller tænke selv, og nærmest fremstår som infantile. Jeg kan ikke tåle denne forklarende, sikre og trivielle præsentation af en film.

... bare min mening ...
Gravatar

#33 jessup 15 år siden

Han ligger vel nærmest under middel i Hollywood og udfra udvalget i Pollen er han ikke rigtig god til nogen genre - men Red Dragon er nu meget underholdende. Groft undervurderet er nu Scotts kanibal film som er møg underholdende.
This is just until June
Gravatar

#34 steadi07 15 år siden

Jeg stemte "After The Sunset"... Men havde ikke lige opdaget "Family Man".

Det er min næstbedste guilty pleasure efter "Love Actually".
Jeg kan ikke lade være med at synes Nic Cage er underholdende i den film.
Gravatar

#35 enfilmnørd 15 år siden

Overvejede stærkt at stemme "Jeg bryder mig ikke om hans film", men Rush Hour 1 er okay, så den stemmer jeg på. Red Dragon er også udemærket, men RH er bedre.

X3 er i bedste fald ligegyldig.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#36 BN 15 år siden

#32 - Antlion:

Alle aspekter i filmen præsenteres på baggrund af, at tilskuererne åbenbart ikke kan tolke eller tænke selv, og nærmest fremstår som infantile. Jeg kan ikke tåle denne forklarende, sikre og trivielle præsentation af en film.

Den beskrivelse af 'Red Dragon' kan jeg slet ikke genkende.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#37 Antlion 15 år siden

#36:

"Red Dragon" har konstante deskriptive monologer, hvor vi som tilskuer får minimal mental udfordring, - Ratner går efter den størts mulige tilskuerskare. Det er som sagt denne trivielle præsentation af filmen, som jeg ikke kan tåle som tilskuer.
Gravatar

#38 myshkin 15 år siden

Bryder mig ikke om hans film.

De er da udemærket leje-film nogle af dem på en søndag, men ellers.. tja.
"also it's a movie don't be a cunt."
- internet anonymous
Gravatar

#39 jesperhp 15 år siden

"Rush hour". God actionkomedie, og så synes jeg, at Chris Tucker er hylemorsom i den!

Skriv ny kommentar: