• Red Dragon
    24%
  • X-Men: The Last Stand
    22%
  • Rush Hour
    18%
  • Brett Ratner laver kun dårlige film
    17%
  • The Family Man
    5%
  • Rush Hour 2
    5%
  • Rush Hour 3
    4%
  • After the Sunset
    3%
  • Money Talks
    3%

Stemmer i alt: 2917

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Collateral 13 år siden

Red Dragon er en rigtig fin film, og den bedste af Ratners film. Eller i hvert fald den bedste jeg har set af hans.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#12 Thomsen 13 år siden

Men første tanke var, at det var lidt af et oxymoron. Men ved nærmere eftertanke er jeg endt på The Family Man. Jeg ved det, jeg ved det, men jer er totalt sucker for urealistiske, romantiske komedier...
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#13 skittlez 13 år siden

Hehe, man er lidt fristet til at svare Brett Ratner laver kun dårlige film (en lidt led valgmulighed, der nok ikke forekommer ved mange instruktør-afstemninger), men ville hellere sætte kryds ved at han er en dårlig instruktør, end at filmene er dårlige.

Stemmen gik til Red Dragon, der er en fin film, specielt takket være de fantastiske skuespillere. X-Men 3 er IMO betydeligt ringere end de første to, og ødelægger alt de har opbygget, men er stadigvæk klart bedre end de direkte pinlige Rush Hour sequels.

Selvfølgelig er han ikke helt uduelig, men hvis jeg skulle lave en film, også en light action film der bare skal underholde, er der uendeligt mange andre instruktører jeg hellere ville sætte til det.
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#14 Hr. Nielsen 13 år siden

Jeg stemte X3, men var i tvivl om jeg burde stemme Red Dragon (godt nok længe siden jeg har set den). X3 var måske ikke nogen fantastisk film, særligt i forhold til de to første, men jeg fandt dog den var hæderligt underholdende trods alt.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#15 PredatorX 13 år siden

ELENDIG instruktør. Smid ham på pension.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#16 Lord Beef Jerky 13 år siden

Brett Ratner er en af de værste instruktører, jeg kender til. Enkelte af hans film har formået at underholde, men det er bestemt langt mere skuespillerne og manuskripternes skyld. Han formår at suge spænding ud af hvert et øjeblik i sine film med hans amatør-agtige sans for klipning. Så jeg er ret enig med PredatorX. Hvis jeg endelig skal vælge en favorit af hans, er jeg forholdsvist enig med flertallet... jeg snupper i hvert fald Red Dragon.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#17 Babo84 13 år siden

X3 måske.
Gravatar

#18 Brodersalsa 13 år siden

Min stemme faldt på X3, som jeg syntes er langt bedre end de to foregående. Kan dybt seriøst ikke forstå den kæmpe fascination for de to første X-men film, de er ufattelige kedelige. Så den første her for nylig, og halvvejs igennem filmen kunne jeg ikke tage den seriøs mere. Sabretooth's udklædning er hæslig, og direkte pinlig at se på..
Gravatar

#19 Ramden 13 år siden

Min stemme falder utvivlsomt på Rush Hour 2, hvilket er en ganske underholdende actionkomedie, og klart den bedste i den serie.
Gravatar

#20 Moog 13 år siden

Red dragon, ret ok film. Fiennes, en af de bedre "psykopat" skuespiller i nyere tid :)

Red dragon
Schindlers liste
Harry Potter (De er altså ikke alle samme så dårlige ;)

Skriv ny kommentar: