• Red Dragon
    24%
  • X-Men: The Last Stand
    22%
  • Rush Hour
    18%
  • Brett Ratner laver kun dårlige film
    17%
  • The Family Man
    5%
  • Rush Hour 2
    5%
  • Rush Hour 3
    4%
  • After the Sunset
    3%
  • Money Talks
    3%

Stemmer i alt: 2917

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Lawman. 13 år siden

Lol, jeg stemte Money Talks - den har jeg sgu grint af nogle gange. Chris Tucker er sindssygt sjov i den. Rush Hour 2 er også udmærket, og Red Dragon er en udmærket thriller. Last Stand er lort!
Gravatar

#22 Gridlock 13 år siden

X-Men 3 really? Den film var noget af det værste lort nogensinde smidt på skærmen den direkte tog alt hvad der var X-Men og deres forskellige karakterer tørrede røv i det og smed det ud.

Den eneste X-Men film der var dårlige end X-men 3 var Wolverine og det kun med en MEGET lille margin.
Gravatar

#23 HonoDelLoce 13 år siden

Det blev også til Red Dragon herfra.

Men - ligesom andre herinde - har jeg altså også et soft spot for Family Man :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#24 Bobby Singer 13 år siden

Riqon (8) skrev:
#7 - Har aldrig hørt nogen sige, han var værre end Uwe Boll.

Højt ærede dommer jeg tillader mig at præsentere to beviser på Ratner hate crime:

Bevis 1:
PredatorX (15) skrev:
ELENDIG instruktør. Smid ham på pension.

Bevis 2:
Lord Beef Jerky (16) skrev:
Brett Ratner er en af de værste instruktører, jeg kender til.

Case closed.
Idjit
Gravatar

#25 the_paki_don 13 år siden

Jeg kan simpelthen ikke forstå, at X3 ligger på en anden plads.

Den film mangler seriøst mange vitaminer.

Red Dragon har været det mest kyndige, dog var jeg irriteret over de billige chok effekter med flashende billeder og høj lyd.

Money Talks er også en, jeg har været meget glad for. Har dog ikke set den i mange år og ved ikke, om jeg stadigvæk synes, at den holder.

Han er god til let underholdning. X-Men filmene skulle ikke have været let underholdning, i hvert fald ikke efter 2'eren. Han var et forkert valg til instruktør og ironisk nok, at han endte med posten, da Vaughn ikke ville arbejde under det tidspres, som 3'eren bød på, for Vaughn endte med endnu mindre tid til hans "First Class" film, som faktisk blev rigtig god!
Så ud fra den kontekst forstår man nok godt, at han erklærer, at han kunne have lavet en bedre X3 end Rattner.
Gravatar

#26 Riqon 13 år siden

#24 -

Men Uwe Boll?
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#27 Lord Beef Jerky 13 år siden

#26 Jeg ser personligt hellere en Uwe Boll film end en Brett Ratner film... i det mindste underholder de konsekvent i deres dårlige udførelse... Ratners film er bare irriterende.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#28 Therien 13 år siden

Er mig en gåde hvordan Ratner kan blive ved med at finde arbejde i "industrien".. Hvis det er fordi hans film laver overskud, så syntes jeg de skal sætte en flok egern til det istedet og spare lønennen..
Gravatar

#29 Highland Park 13 år siden

#28: Han er vel bedre til at gnave gren end et egern.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#30 the_paki_don 13 år siden

Hvis han nu bare var det, så kunne han få lov til at beholde sit job som Oscar producer.

Skriv ny kommentar: