-
Red Dragon24%
-
X-Men: The Last Stand22%
-
Rush Hour18%
-
Brett Ratner laver kun dårlige film17%
-
The Family Man5%
-
Rush Hour 25%
-
Rush Hour 34%
-
After the Sunset3%
-
Money Talks3%
Stemmer i alt: 2917
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 Lawman. 13 år siden
#22 Gridlock 13 år siden
Den eneste X-Men film der var dårlige end X-men 3 var Wolverine og det kun med en MEGET lille margin.
#23 HonoDelLoce 13 år siden
Men - ligesom andre herinde - har jeg altså også et soft spot for Family Man :D
#24 Bobby Singer 13 år siden
Højt ærede dommer jeg tillader mig at præsentere to beviser på Ratner hate crime:
Bevis 1:
Bevis 2:
Case closed.
#25 the_paki_don 13 år siden
Den film mangler seriøst mange vitaminer.
Red Dragon har været det mest kyndige, dog var jeg irriteret over de billige chok effekter med flashende billeder og høj lyd.
Money Talks er også en, jeg har været meget glad for. Har dog ikke set den i mange år og ved ikke, om jeg stadigvæk synes, at den holder.
Han er god til let underholdning. X-Men filmene skulle ikke have været let underholdning, i hvert fald ikke efter 2'eren. Han var et forkert valg til instruktør og ironisk nok, at han endte med posten, da Vaughn ikke ville arbejde under det tidspres, som 3'eren bød på, for Vaughn endte med endnu mindre tid til hans "First Class" film, som faktisk blev rigtig god!
Så ud fra den kontekst forstår man nok godt, at han erklærer, at han kunne have lavet en bedre X3 end Rattner.
#26 Riqon 13 år siden
Men Uwe Boll?
#27 Lord Beef Jerky 13 år siden
#28 Therien 13 år siden
#29 Highland Park 13 år siden
#30 the_paki_don 13 år siden
Hvis han nu bare var det, så kunne han få lov til at beholde sit job som Oscar producer.