• Red Dragon
    24%
  • X-Men: The Last Stand
    22%
  • Rush Hour
    18%
  • Brett Ratner laver kun dårlige film
    17%
  • The Family Man
    5%
  • Rush Hour 2
    5%
  • Rush Hour 3
    4%
  • After the Sunset
    3%
  • Money Talks
    3%

Stemmer i alt: 2917

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Riqon 13 år siden

Er det fordi kun 29 har stemt, at "X-Men: The Last Stand" ligger på førstepladsen? I hope so.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#2 Bobby Singer 13 år siden

Red Dragon er okay, mest takket være castet, men resten er lettere kedelige.
Idjit
Gravatar

#3 wimmie 13 år siden

Jeg kunne nu godt lide X3 - men Red Dragon er klart det bedste af disse film. Jeg har ikke set Rush Hour 3 og After the Sunset, men resten synes jeg er middelmådige...

Dog synes jeg det er en smule fordømmende med "Brett Ratner laver kun dårlige film"-valgmuligheden. Manden laver måske ikke dyb filmkunst, men mange er vel godt underholdt af hans lethjertede actionkomedier - der imo trods middelmådighed ikke er nede at skrabe bunden.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4 Batsy 13 år siden

X-men The Last stand er en fed film, så den fik min stemme
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#5 Kruse 13 år siden

Brett Ratner er ikke nogen dårlig instruktør efter min mening, men bare en middelmådig og lettere kedelige en af slagsen. Men derfor er der stadig et par af hans film som er ganske udmærkede og som fint underholder. Min stemme faldt på "Red Dragon", selvom at det også skal siges at jeg har et svagt punkt for "The Family Man" :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6 Åkepool 13 år siden

wimmie (3) skrev:
Dog synes jeg det er en smule fordømmende med "Brett Ratner laver kun dårlige film"-valgmuligheden.

Enig.

Jeg har ikke set en decideret dårlig film fra Ratner.

Min stemme gik til "Red Dragon", men jeg har ligesom Kruse, et svagt punkt for "The Family man", så den kunne såmænd også ha' fået min stemme.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7 Bobby Singer 13 år siden

Det skal også siges, at jeg ikke synes at Brett Ratner er verdens værste instruktør. Så derfor er jeg lidt overrasket over at se hvor mange lettere positive kommentarer der er herinde, da jeg synes at tonen omkring Ratners film her på siden altid har været utrolig hård ala. "Han er værre end pesten".

Der er mange instruktører der er værre end ham.
Idjit
Gravatar

#8 Riqon 13 år siden

#7 - Har aldrig hørt nogen sige, han var værre end Uwe Boll.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#9 BN 13 år siden

Helt klart Red Dragon, som er en fuldt ud værdig prequel til 'Silence of the Lambs'. Den er fremragende iscenesat og godt instrueret, og skuespillet er i top ... hvilket ikke er overraskende med så stærke kræfter som Anthony Hopkins, Edward Norton, Ralph Fiennes, Philip Seymour Hoffman, Emily Watson, Mary-Louise Parker og Harvey Keitel i de bærende roller.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#10 rasmatas 13 år siden

X-Men: Last Stand var jo noget værre bras i sammenligning med de to foregående X-Men-film og First Class. Hvis jeg overhovedet skulle stemme måtte det blive Red Dragon, men hell det er sgu mere af nød end lyst. Historien omkring Last Stand er vel også, at optagelserne skulle foregå så enormt hurtigt at den oprindelige instruktør (det var Matt Vaughan, der senere lavede First Class) sprang fra og Ratner blev hevet ind. Historien er forhastet og dens potentielle dybde (etiske/politiske diskussioner etc.) samt ret opbyggelig karakterers potentiale bliver halvfade og falder i baggrunden for CGI-hurlumhej.
Matt Vaughan sagde selv efter premieren, "
http://www.telegraph.co.uk/culture/film/starsandstories/3668336/Matthew-Vaughn-The-Brit-whos-making-the-stars-shine.html skrev:
"I could have made something a hundred times better than the film that was eventually made. It sounds arrogant," he continued, "but I could have done something with far more emotion and heart. I'm probably going to be told off for saying that, but I genuinely believe it."
(tak til wikipedia..)
When they said "blues"
hey its like being black twice!
- B.B. King

Skriv ny kommentar: