• The Dark Knight
    42%
  • Inception
    15%
  • Memento
    11%
  • Interstellar
    9%
  • The Prestige
    9%
  • The Dark Knight Rises
    8%
  • Batman Begins
    5%
  • Insomnia
    0%
  • Following
    0%

Stemmer i alt: 1007

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Shadow_Dude 10 år siden

The Dark Knight stærkt efterfulgt af Memento! Har dog ikke set Interstellar endnu.
"Gotta love modern weapons tech. Easier for an one-armed man to fire a missile launcher than pull on his pants"
Gravatar

#2 moulder666 10 år siden

Memento - ingen tvivl overhovedet. Den film er SÅ godt skruet sammen og gennemført lavet (med ekceptionelt godt skuespil oven i hatten) og forbliver en af mine absolutte yndlingsfilm!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#3 De4_Kia 10 år siden

Ville det ikke have været bedre, at lave den her afstemning på et andet tidspunkt.
Så folk lige får en chance for at se Interstellar først?

jeg har stemt The Dark Knight, fordi indtil jeg har set Interstellar, holder jeg fast på at det er den bedste film han har lavet. Om Interstellar kan overtage første pladsen må tiden vise.
Gravatar

#4 moulder666 10 år siden

Sådan er det voldsomt tit - men det er jo gerne fordi folk der har været inde for at se den nye film foreslår en afstemning - det er jo ofte brugerne selv, der kommer med afstemningen.

Men ja - jeg kan heller ikke komme på, hvornår jeg sidst har nået at se en premierefilm, inden en dertil hørende afstemning dukker op!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#5 Slettet Bruger [1799024667] 10 år siden

Jeg forstår ikke folks fascination af The Dark Knight. Det, der gjorde dén film god, var ikke Christopher Nolan, men Heath Ledger. Filmen i sig selv virker som en to-en-halv time lang trailer pga. måden, den er klippet på og fordi der er baggrundsmusik hele filmen igennem.

Memento er klart den bedste film, han har lavet (uden endnu at have set Interstellar).
Gravatar

#6 Driver 10 år siden

Dick Taid (5) skrev:
Jeg forstår ikke folks fascination af The Dark Knight. Det, der gjorde dén film god, var ikke Christopher Nolan, men Heath Ledger. Filmen i sig selv virker som en to-en-halv time lang trailer pga. måden, den er klippet på og fordi der er baggrundsmusik hele filmen igennem.

Neeeej, neeeej, neeeej.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7 Slettet Bruger [1799024667] 10 år siden

Driver (6) skrev:
Dick Taid (5) skrev:

Neeeej, neeeej, neeeej.

Godt ord igen...
Gravatar

#8 TP-DK 10 år siden

Dick Taid (5) skrev:

Enig. Synes Batman Begins er bedre netop pga. den ikke er klippet på den måde og har et bedre flow.

For mig er hans bedste film nok The Prestige eller Memento, med Inception helt nede i bunden af listen.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#9 Hal60 10 år siden

Interstellar, no doubt.
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#10 SublimeKen 10 år siden

1. Memento
2. Batman Begins
3. The Prestige
4. The Dark Knight
5. Following
6. Inception
7. The Dark Knight Rises
8. Insomnia
9. Doodlebug

Har ikke set Interstellar endnu!