• Trainspotting
    30%
  • 28 dage senere
    22%
  • Slumdog Millionaire
    19%
  • Sunshine
    10%
  • Kender ikke hans film
    10%
  • The Beach
    7%
  • Mord mellem venner
    1%
  • Et ikke helt almindeligt liv
    0%
  • Millions
    0%

Stemmer i alt: 1489

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 filmz-Bruce 15 år siden

Slumdog, en fin film. Mord Mellem Venner og Millions var også gode. Har ikke set Beach eller Trainspotting. Sunshine og 28 Days Later sagde mig intet.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#22 database 15 år siden

Stemmen faldt på Trainspotting, men jeg elsker også 28 Days Later og Sunshine. Slumdog Millionaire steg også et par karakterer hos mig ved gensyn.
Gravatar

#23 Highland Park 15 år siden

"Trainspotting".

Jeg blev slet ikke revet med af "Slumdog Millionaire". Den er fremragende filmet, men jeg har intet ønske om at gense den.
Ellers har jeg kun set "The Beach", "A Life Less Ordinary" og "Strumpet".
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#24 PredatorX 15 år siden

28 Days Later, selvom det måske ikke er hans bedste værk, så er det min yndlings fra hans hånd. Dog synes jeg alle hans film er af ret stor kvalitet, og jeg har f.eks aldrig fattet hadet mod The Beach. Jeg har dog heller ikke læst bogen, men filmen er sgu god i min.. well... bog:-D

A life less Ordinary gør brug så suverænt brug af R.E.Ms Leave at det er svært andet end at elske den.

Sunshine var super fed.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#25 filmz-Is 15 år siden

"Sunshine"
Gravatar

#26 MuManden 15 år siden

Havde det ikke været for den sidste halve time i 28 dage senere, så havde jeg valgt den, for den første time er super super fed, men kan ikke fordrage den sidste del. Så i stedet valgte jeg The Beach.
Trainspotting har jeg ikke set i 10 år eller deromkring, så den kan jeg faktisk ikke rigtig huske. Sunshine sagde mig ikke så meget og resten har jeg endnu ikke set.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#27 The Insider 15 år siden

Synes han er en af vor tids mest talentfulde og forfriskende alsidige filmmagere. Enhver person, der på få år kan gå fra at lave en genre-genoplivende zombiefilm over en sød, bitte familiefilm, til en intens sci-fi-thriller og slutteligt en både frygtindgydende og hjertevarmende Bollywood-'pastiche' fortjener en hel del respekt i min bog :-)

Umiddelbart ville jeg nok vælge "Trainspotting", men jeg synes, den sublime "Sunshine" (som muligvis havde været årtiets bedste sci-fi film so far, hvis de 20-25 minutter havde hængt bedre sammen) har fået en lidt hård medfart, så den får stemmen :-) 28 Days Later og Slumdog Millionaire er også fantastiske.
War. War never changes.
Gravatar

#28 Kruse 15 år siden

#27: Jeg kan ikke være mere enig med det du skriver! Udover at jeg stemte Trainspotting og jeg desværre endnu ikke har fået set Slumdog Millionaire. Men ellers er jeg enig med dig ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#29 The Insider 15 år siden

#28, by i Frankrig*!

*: nice
War. War never changes.
Gravatar

#30 wimmie 15 år siden

Enig med 27 og 28

Derudover eeeeeeeeeeelsker jeg hans brug af musik. Rimelig gennemgående i langt de fleste af hans film - især i 28 Days later er musikken ekstrem intens.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: