• Trainspotting
    30%
  • 28 dage senere
    22%
  • Slumdog Millionaire
    19%
  • Sunshine
    10%
  • Kender ikke hans film
    10%
  • The Beach
    7%
  • Mord mellem venner
    1%
  • Et ikke helt almindeligt liv
    0%
  • Millions
    0%

Stemmer i alt: 1489

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 The Insider 15 år siden

#30, what? Ikke også enig med #29? Var det virkelig så dårligt et ordspil?! Derudover er jeg i høj grad enig mht. musikken! Både originalmusikken til de forskellige film (om det så er John Murphys fantastiske musik til 28 Days Later og Sunshine (Mercury får mig sgu næsten til at knibe en tåre), eller Rahmans festlige, moderne orientalske toner til Slumdog) og de ekstremt veludvalgte sange (tror kun Tarantinos film er lige så gode til at indlemme kendte sange i lydsiden) går sædvanligvis helt perfekt i spænd med billederne. Han er i hvert fald omtrent lige så god til at bruge musik, som jeg er dårlig til at bruge parenteser.
War. War never changes.
Gravatar

#32 LasseUk 15 år siden

1. Slumdog Millionaire - utrolig smuk, velinstrueret, veldrejet og original film, dog en smule sentimental, synes nu ikke der er så meget "Disney" over den.
2. Sunshine - utrolig smuk film. Gjorde alt rigtigt som The Core gjorde forkert. Meget undervurderet.
3. Trainspotting - lang tid siden jeg har set den, men jeg husker den som utrolig original og meget fed.
"At last we meet for the first time, for the last time"
Gravatar

#33 Morbid 15 år siden

Sunshine skal nok finde sin plads i filmhistorien, det er jeg slet ikke i tvivl om. Hvis folk havde blandede følelser, så se den igen. Personligt syntes jeg slutningen var lidt malplaceret i starten, men det ændrede sig ved andet (måske var det tredje) gennemsyn.

Helt sikkert bedste sci-fi siden Blade Runner, muligvis nogensinde.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#34 filmz-Utyske 15 år siden

#33 -

Jeg havde ikke blandede følelser, jeg synes at det var bras, både første og anden gang. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#35 Morbid 15 år siden

#34 Fair nok :)
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#36 Åkepool 15 år siden

#27 -

hvis de 20-25 minutter havde hængt bedre sammen

Hvilke 20-25 min. er det du mener?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#37 HonoDelLoce 15 år siden

Føler mig helt overbevidst om at han mener de SIDSTE 20-25 minutter :D

- det er da i hvert fald dem, folk som regel er efter angående den film :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#38 Åkepool 15 år siden

#37 - Ok, nu er jeg ikke specielt vild med filmen som helhed, så jeg kunne godt blive i tvivl.

Vidste heller ikke at folk var efter den sidste del af filmen, but now I do :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#39 filmz-Bruce 15 år siden

#34 Tager hatten af for det ekstra skud, men jeg tror ikke jeg personligt vil give den en ekstra chance. Den står rimelig klart i erindring endnu og kan ikke lige få øje på noget formildende. Jeg havde store forventninger efter traileren, men de røg til jorden.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#40 Bobby Singer 15 år siden

Nu har jeg kun set "28 Days Later" og "Sunshine" så stemte blankt.

Egentlig begge to gode film, der desværre har det samme problem, filmen knækker omkring 2/3 inde i begge film og man sidder tilbage med en lidt kedelig fornemmelse.
Idjit

Skriv ny kommentar: