-
Trainspotting30%
-
28 dage senere22%
-
Slumdog Millionaire19%
-
Sunshine10%
-
Kender ikke hans film10%
-
The Beach7%
-
Mord mellem venner1%
-
Et ikke helt almindeligt liv0%
-
Millions0%
Stemmer i alt: 1489
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 filmz-loke76 15 år siden
Trainspotting
28 days later
A life less ordinary
#42 dyg 15 år siden
#43 n0get 15 år siden
Den fanger mig bare, ved ikke hvorfor.. Heh :)
#44 rubberdub 15 år siden
#45 filmz-Bruce 15 år siden
Når man ser diverse dokumentarprogrammer omkring Mercury, Apollo og Gemini samt rumfærge programmerne, udvælgelse af astronauter og træningen, så er det en torn i øjet på mig, når man ser så mange amatører samlet på en ekspedition for at redde jorden og der er kun én chance. Det er film, det er illusion, rigtigt, men filmen vil gerne tages seriøst og der knækker filmen for mig. Derudover synes jeg én spiller rigtig godt og resten er ganske ukarismatiske. Men meget flotte billeder, trods et desværre ikke så godt sortniveau i rumsekvenserne.
#46 Fynboen 15 år siden
#47 rubberdub 15 år siden
Det er jo helt hul i hovedet at de flyver ind i solen, det er jo umuligt, og hvorfor helvede skulle rumtiden bøje der inde, det giver ingen mening? Det er jo ikke et sorthul og de flyver ikke med noget der liner lysets hastighed. Det knækkede ret meget for da merkur have kratere, hvilket bare var dumt, merkurs overflade er jo flydende pga. varmen?
#48 MuManden 15 år siden
Hvor har du dog det fra?
Her er lige lidt oplysninger om Merkur. http://www.rummet.dk/solsystemet/merkur
#49 Kruse 15 år siden
#50 rubberdub 15 år siden
Du har måske ret? Synes jeg havde læst det? Jeg har byttet om på den og venus :) min fejl.
Nej star wars er ikke realistisk, men ligger heller ikke skjul på det. Starwars har os federe idéer. Hvor af mange af dem ikke er komplet urealistiske, Sunshine har jo ikke én ny idé, underover at sprænge solen i luften for at gensarte den?
-og hvad sker der for den indremissionske zombi-dude?!?