• Trainspotting
    30%
  • 28 dage senere
    22%
  • Slumdog Millionaire
    19%
  • Sunshine
    10%
  • Kender ikke hans film
    10%
  • The Beach
    7%
  • Mord mellem venner
    1%
  • Et ikke helt almindeligt liv
    0%
  • Millions
    0%

Stemmer i alt: 1489

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 filmz-loke76 15 år siden

Overrasker mig at A life less..... får så få. For mig er det

Trainspotting
28 days later
A life less ordinary
That´s what I like about them highschool girls man. I get older, they stay the same age.
Gravatar

#42 dyg 15 år siden

#41 - Jeg var faktisk ikke klar over at det var Danny Boyle, der havde lavet den (og den danske titel snød mig). A Life Less Ordinary har jeg altid været ret så glad for, men den overgår nu ikke Trainspotting.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#43 n0get 15 år siden

Har set dem alle, elsker dem alle.. Men stemme gik til "sunshine"

Den fanger mig bare, ved ikke hvorfor.. Heh :)

Gravatar

#44 rubberdub 15 år siden

Havde ikke set Sunshine, men har lige set den færdig. Kunne egentlig godt lide den, indtil det blev en omgang usammenhængende bras. Er der nogle der kan forklare mig hvad, der forgik?
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#45 filmz-Bruce 15 år siden

#44 Ja.
Jorden skal reddes og derfor bruger man Robinson Ekspeditionens personlighedstest til at finde et team astronauter blandt jordens 6 mia. mennesker (formentlig 20 til den tid), som helt sikkert ikke kan samarbejde og dermed har man et nyt reality show til TV, som kan køre i årevis. Derudover tror jeg ikke, jeg kan hjælpe, for jeg synes castet var ringe.

Når man ser diverse dokumentarprogrammer omkring Mercury, Apollo og Gemini samt rumfærge programmerne, udvælgelse af astronauter og træningen, så er det en torn i øjet på mig, når man ser så mange amatører samlet på en ekspedition for at redde jorden og der er kun én chance. Det er film, det er illusion, rigtigt, men filmen vil gerne tages seriøst og der knækker filmen for mig. Derudover synes jeg én spiller rigtig godt og resten er ganske ukarismatiske. Men meget flotte billeder, trods et desværre ikke så godt sortniveau i rumsekvenserne.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#46 Fynboen 15 år siden

Min stemme gik til Trainspotting. Selvom det er 10 år siden jeg så den, er der stadig scener der dukker op fra tid til anden i anden sammenhæng. Smuk, grim, skræmmende, kold, hjertevarm og kort sagt fantastisk...

Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Gravatar

#47 rubberdub 15 år siden

Det er jo helt hul i hovedet at de flyver ind i solen, det er jo umuligt, og hvorfor helvede skulle rumtiden bøje der inde, det giver ingen mening? Det er jo ikke et sorthul og de flyver ikke med noget der liner lysets hastighed. Det knækkede ret meget for da merkur have kratere, hvilket bare var dumt, merkurs overflade er jo flydende pga. varmen?
Gravatar

#48 MuManden 15 år siden

rubberdub (47) skrev:
Det knækkede ret meget for da merkur have kratere, hvilket bare var dumt, merkurs overflade er jo flydende pga. varmen?

Hvor har du dog det fra?
Her er lige lidt oplysninger om Merkur. http://www.rummet.dk/solsystemet/merkur
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#49 Kruse 15 år siden

#47: Det er en Science Fiction, ikke en dokumentar-film. Hvis du klager over at Sunshine er urealistisk, så er der satme mange film som skulle kritiseres for det. Er Star Wars realistisk?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#50 rubberdub 15 år siden

Du har måske ret? Synes jeg havde læst det? Jeg har byttet om på den og venus :) min fejl.

Nej star wars er ikke realistisk, men ligger heller ikke skjul på det. Starwars har os federe idéer. Hvor af mange af dem ikke er komplet urealistiske, Sunshine har jo ikke én ny idé, underover at sprænge solen i luften for at gensarte den?

-og hvad sker der for den indremissionske zombi-dude?!?

Skriv ny kommentar: