• "A History of Violence"
    27%
  • "Fluen"
    23%
  • Har ikke set hans film
    14%
  • "Eastern Promises"
    14%
  • "Crash" (1996)
    7%
  • "eXistenZ"
    5%
  • "Naked Lunch"
    3%
  • "Videodrome"
    2%
  • Anden film
    2%
  • "Blodbrødre"
    2%
  • "Spider"
    1%

Stemmer i alt: 1811

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 HonoDelLoce 17 år siden

Det blev Fluen herfra.. Den af hans film, der har efterladt det største indtryk hos mig..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#32 jessup 17 år siden

...og ninth gate er polanskis bedste film? hmmm.
This is just until June
Gravatar

#33 HonoDelLoce 17 år siden

Var den møntet på mig?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#34 jessup 17 år siden

jep
This is just until June
Gravatar

#35 HonoDelLoce 17 år siden

Så du sætter simpelthen spørgsmålstegn ved min filmsmag?

Er det noget der optager meget af din tid, at andres filmsmag ikke svinger med din?
Gravatar

#36 jessup 17 år siden

jep
This is just until June
Gravatar

#37 davenport 17 år siden

HoV - fordi jeg var slemt underholdt, og starten med de 2 i bilen bare lugtede SÅ meget af ørken. (og konen i cheerleader-outfit fik mig til at rykke ud på kanten af det møbel jeg sad i)
Fluen er jo en klassiker, og rimeligt klam, og den fik mig til at sprøjtemale sofapuden da jeg var lille.
Naked Lunch (Naked Lynch?) er for mærkelig for mig. Det tog mig 3 joints at komme igennem den, da jeg var 17.... ;)

Men han har lavet meget fedt gennem tiden,
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#38 Zabriskie 17 år siden

Du er sgu da jordens største tudefjæs
Le temps détruit tout
Gravatar

#39 lasse78 17 år siden

Fatter heller ikke The Brood ikke er med, vild fed film... FLuen fik min stemme, jeg er helt vild med den film. Det var virkelig en stor oplevelse at se den som barn, og er stadig total paf over den.
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#40 HonoDelLoce 17 år siden

Og hvordan udleder du så det?

Faktisk grinte jeg, da jeg læste jessup's kommentar.. Endnu mere, da jeg læste din..

Skriv ny kommentar: