• Titan A.E.
    36%
  • Landet for længe siden
    26%
  • Rejsen til Amerika
    24%
  • Anastasia
    7%
  • Fru Brisbys hemmelige verden
    3%
  • A Troll in Central Park
    1%
  • All Dogs Go to Heaven
    1%
  • Bartok the Magnificent
    1%
  • Tommelise
    0%
  • Rock-A-Doodle
    0%
  • The Pebble and the Penguin
    0%

Stemmer i alt: 605

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 cnr 12 år siden

Mon ikke det der hæver Titan A.E. er en vis hr. Joss Whedon? :-) Sjovt med både Toystory og Titan A.E., der er nogle dialoger man bare ved The Joss Meister har skrevet
Gravatar

#12 moulder666 12 år siden

cnr (11) skrev:
Mon ikke det der hæver Titan A.E. er en vis hr. Joss Whedon? :-) Sjovt med både Toystory og Titan A.E., der er nogle dialoger man bare ved The Joss Meister har skrevet

Nå, var han blandet ind i det? Det anede jeg sgu ikke - men den har nogle fede citater! Mit yndlings:

Gune: [holding up a small device] Does this look familiar? Do you know what it is? Neither do I. I made it last night in my sleep. Apparently I used Gindrogac. Highly unstable.
Preed: Gune...
Gune: I put at button on it. Yes. I wish to press it, but I'm not sure what will happen if I do.

Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#13 Nagash 12 år siden

Jeg stemmer også på Titan A.E. Jeg så den også MEGET gerne på BD. Men det gælder nu mange af de nævnte.

PredatorX (8) skrev:
Enig. Indtil videre ligger den dog i HD på netflix.. :)

Har lige tjekket både den amerikanske og den danske NF, den findes kun i SD. Der er ingen mulighed for at slå HD til på den.
Gravatar

#14 cnr 12 år siden

Min favorit er:

Cale: Hey, for your information, I happen to be humanity's last great hope.
Preed: I weep for the species.

Typisk Joss med den implicitte mening i svaret
Gravatar

#15 Hr. Nielsen 12 år siden

Jeg stemte blankt. Det er ganske enkelt for mange år siden jeg har set de af hans film, som jeg må anse for at være bedst, til at jeg kan vælge imellem dem.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#16 Skeloboy 12 år siden

Det er godt nok sjældent, det sker med en afstemning på filmz, men:

Hvem er Don Bluth?, ville jeg har svaret(hvilket man dog heldigvis ikke kan)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#17 PredatorX 12 år siden

Nagash (13) skrev:
Jeg stemmer også på Titan A.E. Jeg så den også MEGET gerne på BD. Men det gælder nu mange af de nævnte.

Har lige tjekket både den amerikanske og den danske NF, den findes kun i SD. Der er ingen mulighed for at slå HD til på den.

Hmmm... synes bestemt den lå der i HD, men jeg har nok set forkert så :/ Æv... den er i øvrigt fremragende!

Tilgengæld ligger The Iron Giant og Wallace & Gromit: curse of the were-rabbit der i HD, og det er lækkert!
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#18 NightHawk 12 år siden

Det blev "Titan A.E.", som er sci-Fi i verdensklasse.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#19 enfilmnørd 12 år siden

Død løb imellem Landet for Længe siden og Rejsen til Amerika. Begge klasiskere i min bog. Er ellers ikke til Don Bluth film, men måske man skulle give Titan A.E. en chance, den har jeg aldrig set.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#20 Laziter 12 år siden

Jeg er også med på Titan A.E., fed film der ikke bliver kedelig hen ad vejen.
I don't believe it! Two barrels, and he's going down again!

Skriv ny kommentar: