• Titan A.E.
    36%
  • Landet for længe siden
    26%
  • Rejsen til Amerika
    24%
  • Anastasia
    7%
  • Fru Brisbys hemmelige verden
    3%
  • A Troll in Central Park
    1%
  • All Dogs Go to Heaven
    1%
  • Bartok the Magnificent
    1%
  • Tommelise
    0%
  • Rock-A-Doodle
    0%
  • The Pebble and the Penguin
    0%

Stemmer i alt: 605

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Slettet Bruger [3971264136] 12 år siden

Af dem jeg har set: Titan A.E.

Det er dog længe siden, jeg har set nogle af de andre.
Gravatar

#2 Herrguth 12 år siden

Han har nu lavet nogle ret gode tegnefilm, men "Landet for længe" siden synes jeg uden tvivl er den bedste.
Den kunne godt trænge til at blive ordnet og udgivet på BluRay. DVD-udgaven er godt nok grim at kigge på.

Titan A.E., Rejsen til Amerika, Anastasia og The Secret of NIMH er nu også gode film.
Gravatar

#3 Æsop9000 12 år siden

Landet for længe siden havde nok mest indvirkning på mig som lille, så den får min stemme. Men Titan A.E. holder jeg også meget af.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#4 Slettet Bruger [3971264136] 12 år siden

Det er faktisk sjovt som Titan A.E. har fået et lille følge, selvom den ikke havde en god tur i biffen og vist endda blev en økonomisk fiasko.

Den må gerne komme på BD, tak.
Gravatar

#5 The Insider 12 år siden

#4, amen!!
War. War never changes.
Gravatar

#6 Michael2t 12 år siden

Interessant afstemning. Jeg måtte i sin tid bestille "The Secret of NIMH" i en tysk udgivelse på bibliotek.dk for at se den. Det er en skam, at verden har glemt hans allerbedste, og, at han gik fra det til "Bartok", som jeg ikke engang vidste, at han havde instrueret.
Gravatar

#7 Sweetiebellefan 12 år siden

Titan A.E.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#8 PredatorX 12 år siden

utyske (4) skrev:
Det er faktisk sjovt som Titan A.E. har fået et lille følge, selvom den ikke havde en god tur i biffen og vist endda blev en økonomisk fiasko.

Den må gerne komme på BD, tak.

Enig. Indtil videre ligger den dog i HD på netflix.. :)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#9 MOVIE1000 12 år siden

Landet for længe siden så jeg meget af som lille, så den fik min stemme. Rejsen til amerika, Tommelise og Anastasia kunne jeg nu også godt ldie som lille :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#10 Slettet Bruger [3971264136] 12 år siden

PredatorX (8) skrev:
Enig. Indtil videre ligger den dog i HD på netflix.. :)

Det har jeg helt misset, men så er problemet desværre bare, at lyden sikkert er markant bedre på dvd'en, da den har et DTS-lydspor og lydbilledet er virkelig en stor del af den film. :)

Skriv ny kommentar: