• Titan A.E.
    36%
  • Landet for længe siden
    26%
  • Rejsen til Amerika
    24%
  • Anastasia
    7%
  • Fru Brisbys hemmelige verden
    3%
  • A Troll in Central Park
    1%
  • All Dogs Go to Heaven
    1%
  • Bartok the Magnificent
    1%
  • Tommelise
    0%
  • Rock-A-Doodle
    0%
  • The Pebble and the Penguin
    0%

Stemmer i alt: 605

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 elwood 12 år siden

Titan A.E

Matt Damon, og resten af castet gør det virkelig godt, og så er filmen visuelt hel fantastisk.

Cale: Maybe I've been wrong all these years, and it's taken your inspiring speech to make me see it. You've really changed me. It's beautiful. I think we've gotta hug.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#22 Lord Beef Jerky 12 år siden

Jeg har set 5 af de film på listen, men der er ingen af dem, jeg finder fantastisk. Rejsen Til Amerika vinder nok på nostalgien.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#23 Blacksanta 12 år siden

Har langt fra set alle sammen, men stemte alligevel på "Landet for længe siden". Den er i min bog en af de bedste tegnefilm nogensinde.
Gravatar

#24 wiseguy 12 år siden

Har kun set top 4 (men det må jo så også være de bedste), min stemme faldt på Titan A.E, får helt lyst til et gensyn.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#25 Nagash 12 år siden

PredatorX (17) skrev:
Nagash (13) skrev:
Jeg stemmer også på Titan A.E. Jeg så den også MEGET gerne på BD. Men det gælder nu mange af de nævnte.

Har lige tjekket både den amerikanske og den danske NF, den findes kun i SD. Der er ingen mulighed for at slå HD til på den.

Hmmm... synes bestemt den lå der i HD, men jeg har nok set forkert så :/ Æv... den er i øvrigt fremragende!

Tilgengæld ligger The Iron Giant og Wallace & Gromit: curse of the were-rabbit der i HD, og det er lækkert!

Jeg læste lige dette i en tråd på recordere.dk: "en anden begrænsning er at udvalget af HD materiale er mindre via pc". Så det kan godt være du har ret alligevel. Jeg har pt ikke andre afspillere, end mine PC'er.
Gravatar

#26 PredatorX 12 år siden

Nagash (25) skrev:
Jeg læste lige dette i en tråd på recordere.dk: "en anden begrænsning er at udvalget af HD materiale er mindre via pc". Så det kan godt være du har ret alligevel. Jeg har pt ikke andre afspillere, end mine PC'er.

Jeg tjekker lige i morgen så :D
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#27 Slettet Bruger [3971264136] 12 år siden

Nagash (25) skrev:

Hvis det er sandt, er det da en noget underlig beslutning, da mange PC'er har langt flere muskler til afspilning af HD-materiale, end PS3, Xbox, TV og diverse media-bokse. :)

Skriv ny kommentar: