• Et smukt sind
    27%
  • Da Vinci mysteriet
    17%
  • Apollo 13
    16%
  • Willow
    13%
  • Frost/Nixon
    7%
  • Cinderella Man
    5%
  • Cocoon
    4%
  • Flammehav
    3%
  • Løsepenge
    2%
  • Far and Away
    2%
  • Parenthood
    1%
  • Anden film
    1%
  • Splash
    1%

Stemmer i alt: 1288

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 BN 15 år siden

Hmm, er der mon en Admin. der vil fikse min mislykkede spoiler-markering i #8?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#12 database 15 år siden

A Beautiful Mind tæt efterfulgt af Frost/Nixon.
Gravatar

#13 MadMartigan 15 år siden

Det kan kun blive Willow... Konge film...

Skarpt forfulgt af "Et smukt sind"
I'm your huckleberry...
Gravatar

#14 filmz-Narniabæver 15 år siden

1. Apollo 13
2. Peter Pedal
3. Et Smukt Sind
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#15 Åkepool 15 år siden

Er lidt smårystet over, at min favorit (Parenthood) ligger sidst.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#16 skittlez 15 år siden

Synes både at A Beautiful Mind og Da Vinci Mysteriet er pænt overvurderede. Cindarella Man og Parenthood er måske hans bedste, men valget faldt på Willow af 80'er nostalgiske og dværg-fetichistiske årsager.

Mangler desværre at se Frost vs. Nixon vs. Freddy vs. Jason (hmmm), og et par af hans tidlige samt the Missing.

#14 Howard har kun produceret Curious George (Peter Pedal), men det kan vel også tælle som "en film af Ron Howard".
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#17 Skeloboy 15 år siden

#8 - helt enig mht. Løsepenge

Stemte Willow, den er så god...men Frost/Nixon kunne det også have blevet, skal dog se den igen...Flammehav husker jeg som god, men det er mange år siden jeg har set den...synes Et Smukt Sind er lidt overvurderet...men ellers ganske ok
Gravatar

#18 davenport 15 år siden

Selvfølgelig Willow.
Det var i de kære rollespilsdage, så den passede perfekt ind i min verden. Vi var 2 der spillede altid, og vi brugte den hilsen den gamle dværg bruger, som almindelig hilsen hver morgen i skolen. (Derfor trak min seksuelle debut lidt ud...)
Men en film om dværge... Det er perfekt! - og imponerende at de samlede så mange fra hele verden.
Billedsiden er smuk, og ret LotR agtig egentlig. Jeg husker især skuddet nedefra af den stamme de går over i kløften, mest i silhouet.
Og musikken er SÅ smuk.
Effekterne, især med dragen (eller hvad det nu skal forestille), holder ikke i dag, og der er lige lovlig meget bluescreen, der fucker det lidt op, men den er jo også lavet før man lavede den halve film på en computer. (Ik, Lucas?)
Kan iøvrigt huske, at min ven var helt væk i den rødhårede pige. Tror det grænsede til forelskelse. (As for me, så tændte jeg på dværgene)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#19 fuskak 15 år siden

sjovt du siger det med G. Lucas, det er ham der har skrevet historien
If you aint first, you'r last.
Gravatar

#20 [email protected] 15 år siden

Apollo 13 fik min stemme. Jeg syntes den er den bedste på listen fordi Ron fortæller historien så fantastisk, og selv om man kender slutningen så sidder man alligevel spændt tilbage isædet =o) Frost/Nixon er en absolut fantastisk film, men lidt langsom i optrækket...kunne dog godt have fået min stemme. A Beautiful Mind mener jeg er meget overvurderet (men Russell Crowe spiller nu fantastisk i den). Elsker Willow, Cocoon, Far And Away, Backdraft og Cinderella Man, men ikke noget sensationelt. Da Vinci skuffede, og Løsepenge var mest la la....=oD

De sidste film har jeg ikke set.

Ron Howard gør det godt, men jeg mangler stadig at se noget helt fantastisk komme fra ham...

Just one mans openion...

Skriv ny kommentar: