-
Et smukt sind27%
-
Da Vinci mysteriet17%
-
Apollo 1316%
-
Willow13%
-
Frost/Nixon7%
-
Cinderella Man5%
-
Cocoon4%
-
Flammehav3%
-
Løsepenge2%
-
Far and Away2%
-
Parenthood1%
-
Anden film1%
-
Splash1%
Stemmer i alt: 1288
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 BN 15 år siden
#12 database 15 år siden
#13 MadMartigan 15 år siden
Skarpt forfulgt af "Et smukt sind"
#14 filmz-Narniabæver 15 år siden
2. Peter Pedal
3. Et Smukt Sind
#15 Åkepool 15 år siden
#16 skittlez 15 år siden
Mangler desværre at se Frost vs. Nixon vs. Freddy vs. Jason (hmmm), og et par af hans tidlige samt the Missing.
#14 Howard har kun produceret Curious George (Peter Pedal), men det kan vel også tælle som "en film af Ron Howard".
#17 Skeloboy 15 år siden
Stemte Willow, den er så god...men Frost/Nixon kunne det også have blevet, skal dog se den igen...Flammehav husker jeg som god, men det er mange år siden jeg har set den...synes Et Smukt Sind er lidt overvurderet...men ellers ganske ok
#18 davenport 15 år siden
Det var i de kære rollespilsdage, så den passede perfekt ind i min verden. Vi var 2 der spillede altid, og vi brugte den hilsen den gamle dværg bruger, som almindelig hilsen hver morgen i skolen. (Derfor trak min seksuelle debut lidt ud...)
Men en film om dværge... Det er perfekt! - og imponerende at de samlede så mange fra hele verden.
Billedsiden er smuk, og ret LotR agtig egentlig. Jeg husker især skuddet nedefra af den stamme de går over i kløften, mest i silhouet.
Og musikken er SÅ smuk.
Effekterne, især med dragen (eller hvad det nu skal forestille), holder ikke i dag, og der er lige lovlig meget bluescreen, der fucker det lidt op, men den er jo også lavet før man lavede den halve film på en computer. (Ik, Lucas?)
Kan iøvrigt huske, at min ven var helt væk i den rødhårede pige. Tror det grænsede til forelskelse. (As for me, så tændte jeg på dværgene)
#19 fuskak 15 år siden
sjovt du siger det med G. Lucas, det er ham der har skrevet historien
#20 [email protected] 15 år siden
De sidste film har jeg ikke set.
Ron Howard gør det godt, men jeg mangler stadig at se noget helt fantastisk komme fra ham...
Just one mans openion...