• Et smukt sind
    27%
  • Da Vinci mysteriet
    17%
  • Apollo 13
    16%
  • Willow
    13%
  • Frost/Nixon
    7%
  • Cinderella Man
    5%
  • Cocoon
    4%
  • Flammehav
    3%
  • Løsepenge
    2%
  • Far and Away
    2%
  • Parenthood
    1%
  • Anden film
    1%
  • Splash
    1%

Stemmer i alt: 1288

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 filmz-jonasgr 15 år siden

Vi kan så heldigvis glæde os til at der kommer en filmudgave af den snart. Omend jeg har lidt svært ved at se hvordan formatet vil begå sig i spillefilmslængde.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#32 Benway 15 år siden

"Frost/Nixon" herfra. Det lader i det hele taget til at give den noget glatte Howard lidt mere kant, når han begrænser sig til et enkelt rum, hvad enten der er et interviewlokale, en rumkapsel eller en boksering. "Parenthood" har jeg dog også lidt en svaghed for nok mest pga. Jason Robards' præstation.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#33 Highland Park 15 år siden

"Willow" - magien er stadig intakt.
Jeg har ikke set nogen af hans nyeste film, men "Apollo 13" er dræbende kedsommelig, forudsigelig og ligegyldig. Den ville jeg sgu ikke kunne holde til at se igen.

"Splash" har jeg godt nok set mange gange som barn (primært i svensk sommerhus hvor den konstant blev genudsendt på svensk tv). Mmm... Daryl Hannah... *ralle stønne savle* :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#34 Benway 15 år siden

#33 Ah ja Daryl Hannah. Af en eller grund kan jeg huske den scene, hvor hun går op til frihedsgudinden ret tydeligt. ;)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#35 Highland Park 15 år siden

#34: Var der mere end en gudinde i den scene?! :P

Alene det billede er nok til, at jeg får lyst til at ændre min stemme...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#36 keitel 15 år siden

Synes faktisk han er en af de bedste film magere i Hollywood, men nu er jeg også til mere let tilgængelige film, jeres kunst film må i gerne beholde for jer selv :)
A Beautiful Mind,Ransom,Cinderella Man er mine favoritter fra ham.
Frost/Nixon har jeg tilgode endnu.
Gravatar

#37 Æsop9000 15 år siden

#18 - så har dig og jakob stegelmann noget tilfælles:

;-)
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#38 filmzkim 15 år siden

Ja klart!
Selvom 5 af hans film godt nok har været nomineret til Oscars...
Synes næsten det burde være argument nok.

Han er dog slet ikke min favorit instruktør, som jeg overdrev med lidt tidligere, men han kan da klart måle sig med de store.

Skriv ny kommentar: