• Et smukt sind
    27%
  • Da Vinci mysteriet
    17%
  • Apollo 13
    16%
  • Willow
    13%
  • Frost/Nixon
    7%
  • Cinderella Man
    5%
  • Cocoon
    4%
  • Flammehav
    3%
  • Løsepenge
    2%
  • Far and Away
    2%
  • Parenthood
    1%
  • Anden film
    1%
  • Splash
    1%

Stemmer i alt: 1288

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Slettet Bruger [1534186011] 15 år siden

Jeg er ikke den store fan af Ron Howard, men af de af hans film jeg har set, kunne jeg rigtig godt lide Frost/Nixon. En stemme til den.
Gravatar

#2 KVASAR 15 år siden

Min stemme gik til "Apollo 13"

Jeg kan godt lige den måde de lavede filmen [url=

Kunne også give stemmen til "A Beautiful Mind".
AVATAR A James Cameron Film - Total $2.782.206.970 Worldwide
Gravatar

#3 filmz-Is 15 år siden

"A Beautiful Mind"
Gravatar

#4 Æsop9000 15 år siden

Personligt ville jeg vælge: Cocoon
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#5 fubar 15 år siden

"A Beautiful Mind" syntes jeg var vældig god, da jrg så den i sin tid. Af de andre film på listen jeg har set, er der ikke nogen jeg egentlig bryder mig synderligt om.
Han laver ikke direkte dårlige film, men de er bare meget på det jævne.
Gravatar

#6 RFriis 15 år siden

Jeg er med #1.
Gravatar

#7 MOVIE1000 15 år siden

har kun set Løsepenge og Da vinci mysteriet så jeg stemte på da vinci mysteriet
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8 BN 15 år siden

'Willow' - eventyr light og hverken originalt eller noget mesterværk, men meget fornøjelig og charmerende.

Jeg kunne dog ligeså godt have valgt 'Løsepenge', men lod være fordi det altid har irriteret mig noget med
den 'Die Hard'-agtige slutning hvor Mel Gibson som hr. Almindelig Mand forvandles til en anden action-helt der tæver Gary Sinise på åben gade og tilsidst skyder denne ned, akkompagneret af skud-koret fra politiet. Den psykologiske krig mellem de to indtil da kunne godt have været afsluttet på en mere sindrig måde, hvor det - som hidtil - mere afhang af hjerne og gode nerver end af muskler.

[spoilertags indsat af red.]
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#9 wiseguy 15 år siden

Jeg har aldrig set en dårlig Ron Howard film, til gengæld har jeg heller aldrig set en fremragende Ron Howard film!!! De fleste af hans film har jeg rated 4/6.

Jeg endte med at stemme "Flammehav", da jeg så den tilbage i 91 var jeg ganske imponeret.
"Parenthood" og "Cocoon" hører til blant de film, jeg husker 80erne for med glæde.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#10 moulder666 15 år siden

"A Beautiful Mind" herfra. Jeg har stadig Frost/Nixon til gode, og har kun hørt godt om den, men derudover er jeg generelt ikke imponeret over hans film. Derudover synes jeg, at Apollo 13 må være en af de mest overvurderede film i verdenshistorien, med Da Vinci Mysteriet lige bagefter.

Btw #9 - det kan ikke anbefales at se "Backdraft" igen - den film ældes ikke med ynde! :-) Dengang var jeg voldsomt imponeret, men da jeg så den igen sidste år...knap så meget!

Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Skriv ny kommentar: