• Jagten på den forsvundne skat (Indiana Jones)
    31%
  • Schindlers liste
    20%
  • Jurassic Park
    16%
  • Saving Private Ryan
    16%
  • Dødens gab
    7%
  • E. T.
    5%
  • En anden film
    3%
  • München
    1%

Stemmer i alt: 407

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Geekalot 8 år siden

Helt klart Schindlers liste, ufattelig go fortælling og er bare en gennemført film :)
Gravatar

#2 Hr. Jensen 8 år siden

Satme svær at afgøre. Schindler's List er i hvert fald én hans mere "modne" film, og bestemt en god film, men film som "Jaws" og "Raiders" er top underholdning, synes jeg. Dem kan jeg se igen og igen og igen...Men endte med "Jaws". At kunne tage en film op på det niveau fra en, synes jeg, middelmådig bog, er sgu godt gjort. "Jaws" formår at få meget ud af lidt, handlingen er jo rimelig simpel, og jeg undgår stadig at bade i havet den dag i dag, så den fik min stemme ;)
Gravatar

#3 MadMartigan 8 år siden

Raiders fik min stemme, men et af de stærkeste felter overhovedet!
I'm your huckleberry...
Gravatar

#4 Joeyvind 8 år siden

Dødens gab uden tvivl. Ikke fordi de andre film ikke er gode, men Jaws er suveræn.
"You can shoot my body full of holes but you can't kill the spirit of rock 'n roll Baby"..
Gravatar

#5 patrickjane 8 år siden

svært, meget svært....

1. Raiders
2. Jaws
3. Undrer mig over Minority Report ikke på listen. En af Spielberg mest dystre og oversete film.
Gravatar

#6 Mads47 8 år siden

Det blev Jurassic Park for mig, en af mine tidligste film minder og som stadig holder 100% idag!
Gravatar

#7 80eren 8 år siden

"Raiders" uden tvivl. En af de mest hæsblæsende og underholdende film der nogensinde er lavet. Jeg bliver ALDRIG træt af at se den! Men ja, de andre film på listen er også klassikere.
Gravatar

#8 MystiskeMox 8 år siden

Disse tre er alle mesterværker og enhver af dem kunne være nummer 1, men mit valg falder således:
1. Indy
2. E.T.
3. Jaws
Gravatar

#9 dslacker 8 år siden

Close Encounters of the Third Kind, tæt forfulgt af Jaws, Saving Private Ryan, A.I. og E.T.
Have You Got The Will To Be Weird - IMDB Profil:
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440
Gravatar

#10 Geekalot 8 år siden

Hvor er The goonies egentlig henne ? da også en af hans rigtige gode film.

Skriv ny kommentar: