• Resident Evil
    22%
  • Lara Croft: Tomb Raider
    20%
  • Prince of Persia: The Sands of Time
    12%
  • Hitman
    11%
  • Silent Hill
    10%
  • Final Fantasy: The Spirits Within
    7%
  • Mortal Kombat
    4%
  • Super Mario Bros.
    3%
  • Anden film
    3%
  • Doom
    2%
  • Max Payne
    2%
  • Street Fighter
    1%
  • Postal
    1%

Stemmer i alt: 1490

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 LasseUk 11 år siden

Mortal Kombat har en enorm affektionsværdi. Jeg elskede den da jeg var barn, men den har ikke ældet så godt - temasangen kan til gengæld stadigvæk give mig den sygeste nerdgasm.

Jeg endte med at stemme Anden film, idet jeg synes den bedste film baseret på et spil er den meget undervurderede Final Fantasy VII: Advents Children. Kanon underholdning.
"At last we meet for the first time, for the last time"
Gravatar

#12 Snaden 11 år siden

? (1) skrev:
De er alle dårlige, på nær Silent Hill som er nogenlunde, men selv den går over gevind nær slutningen. Jeg stemte blankt, men ved nærmere eftertanke vil jeg nok have stemt Silent Hill.

Når det så er sagt, ændre det ikke på at det er et mildest talt deprimerende ringe udvalg af film.

Enig. Silent Hill fangede efter min mening stemningen fra spillet rigtig godt. Desværre haltede resten en del.

Hvordan fanden kan Resident Evil få flest stemmer. Mage til makværk skal man da lede længe efter.
Gravatar

#13 Big Daddy 11 år siden

Jeg stemte blankt, men burde nok egentlig have stemt Final Fantasy: The Spirits Within. Den fandt jeg i hvert fald var god i sin tid (gav den 7/10 på IMDb. Så 'højt' har jeg vist ikke givet nogle af de andre på listen her). Har dog ikke set den siden den udkom og det er snart mange år siden. Om jeg ville finde den god i dag, kan jeg måske tvivle på?
Os, De Konforme
Gravatar

#14 Ménner 11 år siden

Håber bare på at de laver en "The last of us"-film. Den kunne meget nemt gå hen og blive historiens første gode spil-filmatisering. Surveræn historie :D
Does he look like a bitch, mr. Frodo!? - Samwise L. Jackson
Gravatar

#15 Geekalot 11 år siden

Silent hill :)
Gravatar

#16 Herrguth 11 år siden

Jeg er så én af dem der synes at den første Resident Evil er rigtig god. Den har fået min stemme. At resten af filmene i serien så er fuldstændig ligegyldige er så en anden snak.
Gravatar

#17 BN 11 år siden

Anden film:

Sten , papir, saks
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#18 The-new-meister 11 år siden

eller HALO :)
Gravatar

#19 Mads47 11 år siden

Jeg stemte Hitman, det ligger ikke til grund for jeg er kæmpe Hitman fan (Men anser den enlig ikke som en god Hitman film) . Men fordi som action film fungere den enlig udmærket, og formodet at holde mig underholdt :)
Gravatar

#20 S.S 11 år siden

Herrguth (16) skrev:
Jeg er så én af dem der synes at den første Resident Evil er rigtig god. Den har fået min stemme. At resten af filmene i serien så er fuldstændig ligegyldige er så en anden snak

+1

Skriv ny kommentar: