-
Resident Evil22%
-
Lara Croft: Tomb Raider20%
-
Prince of Persia: The Sands of Time12%
-
Hitman11%
-
Silent Hill10%
-
Final Fantasy: The Spirits Within7%
-
Mortal Kombat4%
-
Super Mario Bros.3%
-
Anden film3%
-
Doom2%
-
Max Payne2%
-
Street Fighter1%
-
Postal1%
Stemmer i alt: 1490
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 qel-droma 11 år siden
Tætteste konkurrenter i denne forstand må være Doom (mest pga. first-person sekvensen især) og Mortal Kombat men generelt er jeg ikke imponeret over computer-til-film fortolkninger til dato.
Skal siges at jeg dog ikke har set netop Silent Hill, som mange syntes at fremhæve herinde.
#22 stav 11 år siden
Skal man nu endelig vælge en "rigtig videospilsfilm", så hælder jeg nok mest til Hitman for den ret bizarre opførsel af Agent 47, mens største grineflip går til Resident Evil nummer whatever, da de finder Michael Scofield indeni en låst kasse indeni et fængsel.
#23 MadMartigan 11 år siden
+1
#24 moulder666 11 år siden
Min rangordning:
Doom: 6-7/10: Virkelig en "guilty pleasure" fra min side. Fornuftige action-scener, den geniale "first-person shooter" sekvens og frem for alt - den er gennemsyret af humor! I mine øjne fungerer samspillet mellem alle bipersonerne skidegodt!
Resident Evil: (etteren - resten er horrible) 6/10 God action, ok stemning og bonus for scenen med laserstrålerne.
Hitman: 6/10 - Stemningen er ikke helt som i spillene (mere action end snigmord og Agent 47 er ikke følelseskold nok) men det er en fornuftig actionfilm og måden de har filmet den på er genial.
Lara Croft: 4/10 Fornuftig stemning, men Angelina Jolie var et fejlcast i min verden. Historien var potringe og intetsigende - dog holder de sig til en vis grad til oplægget.
Prince of Persia: 3-4/10 - Li-ge-gyldig film! Ok actionscener, men gaaaaab.
Mortal Kombat: 3/10 - Puha, den er godt nok ringe - nogle gode kampscener, men værre skuespil og historie skal man godt nok lede længe efter.
Max Payne: 1/10 Har Uwe Boll overhovedet set et Max Payne-spil? Hvor er noir-stemningen? Hvad har handlingen med Max Payne at gøre? Shame on you, Uwe!
#25 Ericmase 11 år siden
Lav "BioShock"-filmen.
Med venlig hilsen,
Ericmase.
#26 Giraffen 11 år siden
Uwe Boll er bestemt ikke nogen god instruktør, men er det ikke lige groft nok at give ham skylden for en film han ingen gang var involveret i?
#27 moulder666 11 år siden
Wow - my mind is blown! Var 100% sikker på, at det var en Uwe Boll-film! Men...men....hvordan kan den så være endt med at blive så ringe? Det må sgu være hans skyld alligevel - på en eller anden måde!
#28 HelmerJ 11 år siden
LOL of the day
#29 Sweetiebellefan 11 år siden
#30 LasseUk 11 år siden
Instruktøren af Max Payne er ingen andre end John Moore. Hvis det navn ikke giver genklang så er det fordi alverdens filmnørder kollektivt har slettet manden der ødelagde Die Hard franchisen fra den universelle filmbevidsthed.