• Resident Evil
    22%
  • Lara Croft: Tomb Raider
    20%
  • Prince of Persia: The Sands of Time
    12%
  • Hitman
    11%
  • Silent Hill
    10%
  • Final Fantasy: The Spirits Within
    7%
  • Mortal Kombat
    4%
  • Super Mario Bros.
    3%
  • Anden film
    3%
  • Doom
    2%
  • Max Payne
    2%
  • Street Fighter
    1%
  • Postal
    1%

Stemmer i alt: 1490

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Giraffen 11 år siden

De er alle dårlige, på nær Silent Hill som er nogenlunde, men selv den går over gevind nær slutningen. Jeg stemte blankt, men ved nærmere eftertanke vil jeg nok have stemt Silent Hill.

Når det så er sagt, ændre det ikke på at det er et mildest talt deprimerende ringe udvalg af film.
Gravatar

#2 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Lara Croft er acceptabel popcornunderholdning. Resten = crap.
Doctor Last Warning
Gravatar

#3 Høegh 11 år siden

Jeg endte med at stemme på 'Lara Croft: Tomb Raider'.

Jeg føler egentlig de fik holdt filmen ret meget i franchisens ånd, samtidigt med at de fik lavet en okay'ish popcorns-eventyrfilm ud af det.
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#4 Slettet Bruger [2068339489] 11 år siden

"Final Fantasy: The Spirits Within", det siges dog, at den ikke har meget med spillene at gøre, men det skal jeg ikke gøre mig klog på.

"Lara Croft: Tomb Raider" er faktisk en ganske habil film og forholdsvis tro mod spillene, toeren er dog noget bras. Jeg har aldrig spillet "Silent Hill", men filmatiseringen siges at være forholdsvis tro mod spillene. Den første "Resident Evil" kan også underholde mig, men igen skal jeg ikke kunne sige, om den er tro mod spillene.
Gravatar

#5 dfms 11 år siden

#1 Rigtigt.

Hvis blomsten af filmsamler i dag, mener Resident Evil er god. Så står det sku mere end sløjt til.
Gravatar

#6 palooka 11 år siden

Hm, jeg finder dem alle utroligt ringe, men da den første Pokémon film gik lige i hjertet på mig, da jeg så den i biffen som 9 årig, så ryger stemmen nok på "Anden film" - alene pga. nostalgien bag.
Gravatar

#7 Slettet Bruger [2068339489] 11 år siden

dfms (5) skrev:
#1 Rigtigt.

Hvis blomsten af filmsamler i dag, mener Resident Evil er god. Så står det sku mere end sløjt til.

Afstemning siger jo også blot "bedste film baseret på et videospil" (hvilket så er et forkert udtryk at bruge, men pyt nu med det). Det betyder ikke nødvendigvis at nogle af filmene er direkte gode, bare at en eller flere af dem, er bedre end de andre.
Gravatar

#8 Lord Beef Jerky 11 år siden

Silent Hill. Selvom Mortal Kombat da også var fin underholdning. Resten kan jeg ikke lide.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#9 Likvidatoren 11 år siden

Silent Hill var en gedigen gyser og fangede noget af uhyggen fra de fremragende spil. Det andet er lårt.
Gravatar

#10 the_paki_don 11 år siden

Jeg stemte Mortal Kombat. Den film har jeg set over 30 gange siden den udkom. :D

MORTAL KOMBAT!!!

Tror sgu lige, at jeg vil lytte til den episke tema sang...

Skriv ny kommentar: