-
Rocky28%
-
Million Dollar Baby23%
-
Raging Bull20%
-
Cinderella Man8%
-
Rocky III4%
-
Rocky Balboa4%
-
Ali3%
-
Anden film3%
-
Rocky II3%
-
The Hurricane2%
-
The Harder They Fall0%
-
Midnight Sting0%
-
Hard Times0%
Stemmer i alt: 1111
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 Åkepool 15 år siden
Og så handler den jo om noget som både du og jeg kan huske (hvis du altså interesserer dig for sport).
#32 BN 15 år siden
Nej, det er du ikke. Jeg synes heller ikke, den er noget særligt. Jeg vil bare ikke bruge ordet "pladder-sentimental" - jeg vil derimod kalde den drævende, deprimerende og livstræt. Uanset at tingenes drejning i filmen også godt kunne ske i virkeligheden, så savner jeg en egentlig pointe med historien. I mine øjne er det et simpelt kunstgreb, at man
Jeg er heller ikke så glad for ordet "overvurderet", for hvis en person er oprigtigt begejstret for filmen, så kan man vel ikke sige, at han/hun "overvurderer" den, ligesom jeg heller ikke mener, at du og jeg "undervurderer" den, bare fordi vi oprigtigt talt finder den kedelig eller dårlig.
#33 BN 15 år siden
Nu hvor både du og bruce har anbefalet den, vil jeg da bestille den via lovefilm. ... Jeg har kun en ret fjern erindring om den sportsbegivenhed, den handler om. Selvom jeg ikke er den store sportsfan, har man jo fulgt lidt med alligevel. Men jeg venter til filmen med at få det ordentligt genopfrisket. :-)
#34 KVASAR 15 år siden
da de alle er klar de bedste.
Og valget faldt på "Rocky".
Men hvis jeg skulle stemme på Anden så går min stemme til de [url= ;o)
#35 Åkepool 15 år siden
#36 moulder666 15 år siden
Med hensyn til Million Dollar Baby har #32 - Bn - sagt præcis det, som jeg mener om den film.
#37 Silver666 15 år siden
den er tæt på at nakke en nr 2 eller 3 plads på min liste ;-)
Stallone gjorde det umulige! og lavede en rigtig flot afslutning på serien
.Da det nu kunne havde gået så grueligt galt på papiret taget hans alder i betragtning
.havent you peeked yet? no theres still some stuff in the basement :-)
#38 keitel 15 år siden
#39 Ash 15 år siden
#40 Silver666 15 år siden
.Har set Raging 2 gange for at prøve at forstå
men hver gang ender jeg med konklutionen at syntes den er total overvuderet og langtrukken.
Men det er vil smag og behag ;-)